Ny inom MTB
Tjena jag är helt ny inom MTB XC cyklingen.
Köpte igår en Scott Scale 60, som verkade vara en helt ok nybörjar cykel för att köra lite halv hårt i skogen.
Någon som kanske har samma cykel och har lite tips om den med inställningar osv?
gaffeln i den är RockShox Tora 302.
& Någon som kan förklar lite ingående hur man ska ställa in och hur det fungerar?
jag väger runt 95 - 100 kilo.
Vänliga hälsningar
Johan
Köpte igår en Scott Scale 60, som verkade vara en helt ok nybörjar cykel för att köra lite halv hårt i skogen.
Någon som kanske har samma cykel och har lite tips om den med inställningar osv?
gaffeln i den är RockShox Tora 302.
& Någon som kan förklar lite ingående hur man ska ställa in och hur det fungerar?
jag väger runt 95 - 100 kilo.
Vänliga hälsningar
Johan
