Ny kedja...problem?

Ny kedja...problem?
Tackar...skruvade lite på nippeln vid vajerfästet ner vid växeln och nu fungerar det alldeles utmärkt. Nu är det bara problemet med att byta styrlager kvar...men det överlåter jag till någon mer erfaren. bytte från stelt till dämpat och fick inte att få av ena kullagerskålen från gaffeln så införskaffade i nyt lager innan jag insåg att det var på tog för svårt utan rätta verktygen. Så lämnar in den idag får vi se hur det blir.

Ny kedja...problem?
Nu blir jag trött...cykling hade service stopp så kunde inte lämna den där. Någon som har tips på bra service i solna/sundbyberg med gångavstån från solna centrum då cykeln inte går att cykla dit. verkar som att många har typ 1 månads väntetid på service. Skall byta styrlager samt en allmän koll på cykeln. någon som har tips? är i behov av lite snabbare service än 1 månad allafall.

Ny kedja...problem?
Så glada besked..blev i samband med denna tråd kontaktad av en antagligen mycket känd herre i happykretsar nämligen Gurra G, han kunde tänka sig att ta sig an min cykel. Så idag efter någon dag utan cykel fick jag tillbaka den i ett skick som jag inte skådat på länge. En liten lugn provtur under em bekräftade bara att Gurra G hade gjort ett suveränt jobb. Skall plåta några bilder inom kort.

Tack

Tillbaka
Topp