Ny ram gamla bromsar. Problem.

Han anförde ett helt annat ämne och sa att det inte är bra att utse en vinnare genom att Zwifta när det kom till hans ämne. Nej det är ju kasst utse en vinnare i maskinelement* genom att utöva en helt annan aktivitet. Däremot är Zwift i högsta grad cykling och därför vill jag visa där att jag droppar honom snabbare än han hinner utropa "känslor".
Jösses... Och du undrar varför ingen hjälper dig med dina bromsar?

Han anförde ett helt annat ämne och sa att det inte är bra att utse en vinnare genom att Zwifta när det kom till hans ämne. Nej det är ju kasst utse en vinnare i maskinelement* genom att utöva en helt annan aktivitet. Däremot är Zwift i högsta grad cykling och därför vill jag visa där att jag droppar honom snabbare än han hinner utropa "känslor".

men du vill ju utmana folk som inte delar dina åsikter i ett swiftrace?

jag säger inte att du är en rövhatt, men jag tycker att du framstår som en. :)

Frambromsen ser inte ut att vara några problem med. Ser ut som du får i muttern och att bromsbeläggen ligger väldigt nära framgaffeln bör inte vara några problem när bromsen är "uppspänd" korrekt.
Kan du mäta hålet för muttern för bakbromsen så vi vet hur mycket som det skiljer mellan ram och mutter i mått.

Jösses... Och du undrar varför ingen hjälper dig med dina bromsar?
Nej inte alls, det undrar jag inte alls över längre. Inte i det här skedet.
men du vill ju utmana folk som inte delar dina åsikter i ett swiftrace?

jag säger inte att du är en rövhatt, men jag tycker att du framstår som en. :)
Jag är absolut inte mysig. Förresten är bromsen fixad i teorin. Praktiken kan jag inte uttala mig om då jag inte har grejer.

Aha en sån där. "Fakta före känslor" . Det går 15 på dussinet av dem på twitter. Alltid lika roligt när de blir upprörda. Då är det fan inte långt till känslorna.

Nej inte alls, det undrar jag inte alls över längre. Inte i det här skedet.

Jag är absolut inte mysig. Förresten är bromsen fixad i teorin. Praktiken kan jag inte uttala mig om då jag inte har grejer.
Det tog dig alltså en hel näve tramsinlägg innan du faktiskt kunde svara på min fråga om hur det gått.
Var helt seriöst intresserad av utgången på problemet men orkan fan inte följa ditt ordbajsande längre. Håll dig till sak/ämne så lovar jag dig att du blir trevligare, och hjälpsammare, bemött.

Det tog dig alltså en hel näve tramsinlägg innan du faktiskt kunde svara på min fråga om hur det gått.
Var helt seriöst intresserad av utgången på problemet men orkan fan inte följa ditt ordbajsande längre. Håll dig till sak/ämne så lovar jag dig att du blir trevligare, och hjälpsammare, bemött.
Bromsen kommer säkert sätta sig.

Jag hoppas jag aldrig blir så här lost. Att på fullaste allvar tro att man är intresserad av en öppen debatt och sedan bli så här kränkt när man får sin confirmation-bias emotsagd. Ni har fortfarande inte presenterat ett enda argument emot Hambini, det Bengt-re gjorde vara bara larvigt. Sedan spinner ni vidare på känslor. Eftersom du inte kunde hålla dig till topic.

Sedan att jag utmanar honom är för att visa vem som är en internetcyklist på grund av att denna aldrig har plockat kunskap utan bara konfirmerat allt den tror och vem som egentligen kan prestera.
Jasså? Du kanske skulle se över din medicinering?

Tillbaka
Topp