Little Stereo skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kollar på Eurosport player i Firefox, tycker det funkar krångelfritt än internetexplorer... :-) T
När jag desperat försökte få Eurosport Player att fungera under slutet av Paris-Roubaix provade jag IE9, Firefox 4 samt Chrome 10 (allt under Windows 7). Deras Silverlight-program fungerade precis lika dåligt i alla webläsare, vilket iofs var väntat då det i princip är samma plugin.
Det var t o m så illa att jag var tvungen att boota om för att Silverlight skulle börja fungera igen vid ett läge. Helt otroligt då man inbillar sig att en omstart av webläsaren skall räcka, men icke!
Sedan dess har det kommit en Silverlight-uppdatering från Microsoft som skall förbättra streamingen men jag vet inte om det påverkar kvalitén från ES. Den känns bortom all räddning.
Windows Media Player, kom tillbaka! Allt är förlåtet!
Den 24 april fick jag plötsligt ett mejl från Echipa Eurosport Player på rumänska. Jag mejlade den svenska supporten med ärendenummer och undrade vad problemet var. De undrade vad frågan var. Jag förklarade att jag inte frågat något (Rumänska! Hallå?). Då svarar de "okej, så du behövde inte hjälp med något då?". Lite hjälp med rumänskan kanske vore på sin plats?
Jag har inte förnyat min prenumeration som gick ut i dagarna.