Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte bara tillägga att folk som kommer hit och kör inte ändrar något på banorna vi byggt. Vi har bokstavligt talat lagt ner blod, svett och tårar (okej, kanske inte tårar :D), och måååånga timmar, så det skulle inte uppskattas. Då får man mycket ilskna människor efter sig!
tjenare mattias, jäkla synd att jag skall iväg till karlstad på jobb imon o resten av veckan, hade vart kul o kommit o kört. Har tjatat som fasen på brorsan att han skall skaffa hojj o köra han med.... men icke... du får me ligga på han!
Imorgon kör jag, zero2000 och en polare från jobbet i Floda. Börjar runt 11. Är det någon som är sugen på att hänga med är det bara att slå en pling på 0768-382895!
Fasen vilken kul lördag det blev! sjukt fina spår som matthias o hans polare har fixat, sjuka drops mm mm! synd bara på min hoj när jag fastnade med frambromsslangen i en fin rot! men han köra bra mycke innan dess!
Detta hade jag ju glömt av! Måste ta en sväng förbi och kolla på galenskaperna.
Min självbevarelsedrift är dock större än mitt självförtroende så jag håller mig på marken...
skall ni köra i helgen så kommer jag nog förbi! skall visserligen på gröndag konserten men skall nog hinna med lite åkning me! finns juh en söndag också om ni skall köra då!