Nya grymt bra DH-banor i Göteborg!

Bättre bild på hur det kan se ut om man klarar hela skiten, bilden är gammal som gatan dock!

Kommer att dras snart igen fast med en dubbelt så stor kick.

Bilagor

• erik.jpg
    erik.jpg
    69.8 KB · Besök: 17
Tänkte bara tillägga att folk som kommer hit och kör inte ändrar något på banorna vi byggt. Vi har bokstavligt talat lagt ner blod, svett och tårar (okej, kanske inte tårar :D), och måååånga timmar, så det skulle inte uppskattas. Då får man mycket ilskna människor efter sig!

Var ute och körde idag, så har kommer ett headcam-klipp på en slinga som blev klar idag.

Nu får lite folk komma hit och köra med oss snart!

Bumpar tråden lite :) Folk får allt röra på fläsket och ta sig till Floda, så vi kan få ihop några stycken och köra lite!

tjenare mattias, jäkla synd att jag skall iväg till karlstad på jobb imon o resten av veckan, hade vart kul o kommit o kört. Har tjatat som fasen på brorsan att han skall skaffa hojj o köra han med.... men icke... du får me ligga på han!

Hör av dig när du kan bara. Ja, jag tjötade lite med bror din här om dagen och han sa något om att han kanske kunde låna din tjejs hoj? :)

Imorgon kör jag, zero2000 och en polare från jobbet i Floda. Börjar runt 11. Är det någon som är sugen på att hänga med är det bara att slå en pling på 0768-382895!

/Matthias

Fasen vilken kul lördag det blev! sjukt fina spår som matthias o hans polare har fixat, sjuka drops mm mm! synd bara på min hoj när jag fastnade med frambromsslangen i en fin rot! men han köra bra mycke innan dess!

det är mycket mycket mer än bara träramper! får se om man hinner me nått mer i veckan! hojjen e ihop nu efter incidenten i lördags!

Ja, det gick bra :) Vi ska fixa idag igen, så kommer komma upp en dela nya balla grejer.

I lördags vart skoj också. Kan slänga upp film på två till slingor någon dag.

Detta hade jag ju glömt av! Måste ta en sväng förbi och kolla på galenskaperna.
Min självbevarelsedrift är dock större än mitt självförtroende så jag håller mig på marken...

skall ni köra i helgen så kommer jag nog förbi! skall visserligen på gröndag konserten men skall nog hinna med lite åkning me! finns juh en söndag också om ni skall köra då!

Tillbaka
Topp