Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Håller helt med, baksida nr4 med trycket från 1:an.
Sen vill jag ha happyloggan på ärmslutet. Framsidan rätt clean, kanske happyloggan som Norlin har den på sin design. Inga däckspår fram i var fall, då blir det för mycket.
Färgerna är givetvis bara ett förslag, men det jag förespråkar. Svenska flaggan vill även jag ha, men räknar med att den tas bort då två extra färgor nog kan kosta en del att trycka (beror på metod). En svensk flagga kan man kanske skicka med för att sy dit istället :). Här kommer loggorna i en storlek så att man kan se dem.
Thunen skrev:
-------------------------------------------------------
> Tycker orginal loggan är bäst.
Håller faktiskt med, men jag har försökt att undvika vitt (enligt inlägg tidigare om smutsgrant) samt hålla nere antalet färger och då ser inte orginalet bra ut.
Sam skrev:
> Bra att svenska flaggan är med iaf! Jag var
> först med att skissa en med det. Jippii!
Varför ska svenska flaggan vara med? Det kan ju liksom finnas folk andra länder som vill beställa den däringa tröjan. Själv kommer jag från Östergötland.
Jaha, har jag förstått allting rätt nu? En sån clean tröja som möjligt med (nästan) orginalloggan och tryck på ärmen. Svenska flaggan, östergötlands flagga och jämtländska. En dansk flagga åt skåningarna och en slumpmässig arabisk åt evosmos som räknar från höger till vänster...
Malx förslag är riktigt bra, men jag har några synpunkter/förslag:
* Ta bort flaggan/flaggorna, märke med flagga och nick verkar smartare
* Det senaste förlaget (utan flaggor) är riktigt bra, men lägg till ett rakt brett hjulspår från tex Weirwolf däck på baksidan alternativt en hjulskitrand redan från början
Hjulspår på ryggen var nice tycker jag, annars gillar jag Malx senaste också, sen en gruppbeställning på flaggor och nicks :) De går faktiskt att få med kardborre också så man kan av och på lappen när man vill.
glitch skrev:
> Hjulspår på ryggen var nice tycker jag, annars
> gillar jag Malx senaste också, sen en
> gruppbeställning på flaggor och nicks :) De går
> faktiskt att få med kardborre också så man kan
> av och på lappen när man vill.
Eller så kan man byta namn med varandra om man vill vara lite crazy lixom.
Det är alltså en "riktig" cykeltröja det gäller primärt. Det kan hända att jag fixar vanliga t-shirts också iofs, det är inte så svårt, men då har man inte riktigt samma möjligheter med design eftersom man inte trycker på hela tröjan.
Malx skrev:
> Jaha, har jag förstått allting rätt nu? En sån
> clean tröja som möjligt med (nästan)
> orginalloggan och tryck på ärmen. Svenska
> flaggan, östergötlands flagga och jämtländska.
> En dansk flagga åt skåningarna och en
> slumpmässig arabisk åt evosmos som räknar från
> höger till vänster...
>
> Missat nåt :) ?
TigerMale skrev:
> dessvärre inte. men vi kan säkert göra en
> snajdig tröja/byxa-kombo med bara alkoholreklam:D
>
> det är nog inte alltför svårt där borta;)
Låter som en fin idé!! Virru Valge, Valge Viin, Vanna Tallin, A.Le Coq och Sakuu!
Gumae skrev:
> > -----
>
> Låter som en fin idé!! Viru Valge, Valge Viin,
> Vana Tallin, A.Le Coq och Saku!
kan själv inte göra det för jag har inget redigeringsprogram.. Men det hade vart ganska fränt med en happy "vapensköld".. :) Två cyklar, en DH och en fixie som korsar varandra, och en vanlig xc som man ser frammifrån i mitten.. Så att det såg ut som en sån skotsk Vapensköld, hade vart ganska fränt att ha på ryggen :)
putchi skrev:
> Jag gillar dom där varianterna med spår av
> cykeldäck, samtidigt är jag svag för röda
> tröjor.
>
> Kan man tänka sig en röd tröja med vita spår
> på? Blir det vita smutsigt så ser det ju bara
> ännu mer äkta ut.
Jag ogillar varianterna med spår av cykeldäck, det blir för ocleant och plottrigt på tröjan. Är det inte bättre i så fall att dra ett enda brett svart bildäcksspår över tröjan så att folk tror att man rest sig och kommit igen efter att blivit överkörd av en buss.