Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Javisst. Tillsammans med stödhjul kommer det bli grymt. Sen kan man göra läxorna åt barnet också. Och köpa lägenhet åt dom när dom blir vuxna. Och tvätta deras kläder.kom i flödet i dag. kanske redan är gammalt, men tycker iden verkar ha sina poänger.
60 välplacerade euro:)?
Visa bilaga 534488Visa bilaga 534491
Syftet är nog att hindra barn från stora backar eller att åka rakt ut på vägar.den verkar för all del lite bombad, eftersom om man läser på lite står det att den är tänkt att låsa bakhjulet. men det kan ju vara skribenten som missupfattat.
tänkte annars mojängen kunde vara bra när man lär ut cykling i ett backigare område.
Man ska vara försiktig med sådana antaganden, det är nog inte alltid så enkelt som det kan verka utifrån. Men jo, tanken slog mig också… ;-) Jag hade tagit springcyklarna ifrån barnen om de inte lyssnade på/klarade såna grundläggande men avgörande säkerhetsinstruktioner.Den andra familjen kanske också hade haft nytta av "helt vanlig barnuppfostran"??
Exakt, där är ju en lämpligare åtgärd kan jag tycka.?Man ska vara försiktig med sådana antaganden, det är nog inte alltid så enkelt som det kan verka utifrån. Men jo, tanken slog mig också… ;-) Jag hade tagit springcyklarna ifrån barnen om de inte lyssnade på/klarade såna grundläggande men avgörande säkerhetsinstruktioner.