Nytt forum!!!

Nytt forum!!!
Julius Kenéz skrev:
-------------------------------------------------------
> Är det bara jag som tycker forumet på denna
> sidan är en total soppa?? : )
>
> Skulle man inte bara kunna starta upp ett nytt
> forum, använda sig av en en bra mall likt denna:
> http://www.bikeforums.net/forum.php för att
> organisera upp allt med olika kategorier mm...
>
> Eller...
Bra ide, hejdå och lycka till :-) T

Nytt forum!!!
Freeskier skrev:
> Men om du ändå ska hämta så tar jag gärna
> lite vinägerchips jag med...

Mmm vinägerchips var länge sedan. Har inte ätit sådana sedan de lanserades första gången.

Nytt forum!!!
Men, det är gott med soppa!
soppan är en jämn blandning av allt och man får lite i varje tugga, vissa saker finns det färre av än annat och man får leta lite för att hitta det men totalt sett är det grymt.
jag gillar soppa

Senast ändrad:
Nytt forum!!!
Däremot släta lantchips, lite tjockare och bara med havssalt och grovmalen svartpeppar, riktigt najs.
Och därtill popcorn från kastrullen med lite matolja i botten. Akta bara små fingrarna det blir hett som i helvetet i de där kastrullerna!

Nytt forum!!!
railrunner skrev:
> Bra idé!
> Vad tror ni om den här indelningen?
> 1. El-cyklar
> 2. Vikbart
> 3. ANNAT

+1 på den, haha.

Men om jag då ska köpa ett multiverktyg att ha när jag cyklar på min elcykel, vilken kategori är det? Verktyget är vikbart, är till elcykel men ändå borde det vara i annat eftersom det inte är en cykel? ;)

Nytt forum!!!
Jag förstår TS, inte lätt att försöka skaffa info om hjärtefrågor i den här miljön. Försök göra dig hörd och övertyga alla överförfriskade typer på dansgolvet på en stökig nattklubb där alla känner alla och alla snackar om allt med varandra att just det du vill är det enda rätta. Lika omöjligt lär det vara att få det här forumet att ändra karaktär.

Nytt forum!!!
Smör??
Det går aldrig! Testa vad som händer med smör i 200 grader hehe.

Däremot doppas i smör efteråt om man vill fetta till det lite extra, det går fint.

Nytt forum!!!
FAN VAD BARNSLIGA NI ÄR!

Var lite konstruktiva i stället...

kolla ex på sporthoj.com, där har de en bra uppdelning i forat. Jag tror faktiskt den enklaste lösningen är att vi säljer våra hojar, kollar vilka sporter som har de bäst indelade forumen och helt sonika byter sport/intresse...

Hur svårt kan det vara?

Nytt forum!!!
andematt skrev:
> Lika omöjligt lär det vara att få det här forumet att ändra karaktär.

Nu vill ju ts starta upp ett nytt forum så det är ju inte aktuellt.

/G

Nytt forum!!!
brains,caos,order,design,graphics,illustration-8d12fd4328ce3a42bfe50aa79f423793_h.jpg

Nytt forum!!!
staine skrev:
> Smör??
> Det går aldrig! Testa vad som händer med smör i
> 200 grader hehe.

Är du från Örebro eller? Det går och det blir gott. Brukar inte poppa popcorn med termometer.

:-)

Tillbaka
Topp