P
Paco
Guest
Nytt kvinnligt blod i SCF Styrelse?
Äh det blir nog bra.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror du får läsa på kring bröderna Fåglum. Samtliga fyra bröder körde som proffs i Italien.Konkret sa:Luktapåblommorna sa:Konkret sa:Bruka allvar. Det finns en metoo tråd för er där ni kan babbla om metoo.
I den här tråden kastar vi skit på scf.
Jag tror inte Elisabeth hade behandlat våra cyklister så som den där pajasen i poc-skandalen.
Var EH proffs?
Hmm troligen inte. Men det var väl inte många av bröderna fåglum heller.
Dock snackar vi nutid och jag tror bestämt att inte att EH hade tyckt det var lämpligt att ha två åkare och ett par bibs.
Bruka allvar
Inga damer var proffs på den tiden. Damcyklingen blev professionell för typ max 15-20 år sen.Luktapåblommorna sa:Konkret sa:Bruka allvar. Det finns en metoo tråd för er där ni kan babbla om metoo.
I den här tråden kastar vi skit på scf.
Jag tror inte Elisabeth hade behandlat våra cyklister så som den där pajasen i poc-skandalen.
Var EH proffs?
Lingon sa:Vad cyklar hon på?Bengt-re sa:me.I.am sa:Var står hon i skivbromsfrågan?
Hon har fälgbromsad racer....
izar sa:Lingon sa:Vad cyklar hon på?Bengt-re sa:me.I.am sa:Var står hon i skivbromsfrågan?
Hon har fälgbromsad racer....
Specialized ser det ut som
https://elisabethoglund.se/blogg/ha...-alsklingscykel-min-vita-vackra-specializedd/
Niblet sa:Hon sålde cin favoritcykel bara för att hon hade för många cyklar? Det är inte happykorrekt, bränn
Hennes nya är väldigt lik min Tarmac, så jag röstar på henne. Goooo Bettan!!!izar sa:
RockyM sa:Hmm. EH ny i styrelsen & nytt kontrakt med poc, samma vecka som JR & Scott bryter kontrakt.
Niblet sa:https://www.dn.se/sport/hoglund-om-rissveds-konflikten-gubbig-och-1800-talsmassig/
Låter kul, hoppas att hon kommer in. Kan vara svårt att komma in utifrån i en liten, dålig organisation och genomföra stora förändringar men vi får väl se. Jag hoppas att det går bra.
RockyM sa:länka till betal-sida? =/
RockyM sa:länka till betal-sida? =/
Peth sa:RockyM sa:länka till betal-sida? =/
DN:s betalvägg hanteras genom att, på mobilen i alla fall, ladda om sidan och snabbt avbryta laddningen.
tmalm sa:Peth sa:RockyM sa:länka till betal-sida? =/
DN:s betalvägg hanteras genom att, på mobilen i alla fall, ladda om sidan och snabbt avbryta laddningen.
Hur avbryter man nerladdningen då?
(Android)
/T