oaktiva användare på köp & sälj

eucalyptus

Aktiv medlem
Tänkte inte göra något megatråd av detta.

Men om man lägger ut en annons(er) på köp & sälj och sedan loggar ut.

Hur tänkte man då? När man väljer att varken kolla email eller logga in på forumet under flera dagar.
Kul när man är intresserad av det personen säljer men blir totalignorerad för att personen inte är aktiv under flera dagar.

Har ni upplevt liknande?

Jodå. Det kan också vara så att jag har varit sån ibland.

Ett par dagar är ju ingenting, det kan hända vad som helst, man åker på spontan campingtur utan internet eller hamnar på sjukan eller bara missar. Men mer än tre, fyra dagar så kanske jag vänder mig nån annanstans och handlar (och kanske också ber om ursäkt om jag råkar glömma under så lång tid).

Tycker det händer ganska ofta.
Intressant när man är intresserad av en vara och skickat pm som har lästs utan ngn återkoppling.

M

Det där händer mig ibland och oftast betyder det att prylen är såld.

Det kan även betyda att man (dock inte jag hoppas jag) uppfattas som konstig, skum, eller att man skriver som en kratta, t.ex. "e kvar elle???!" Har man dessutom 0 posts och är nyreggad är man inte heller alltid "först i kön" så att säga. Ju fler posts här desto större chans att affären blir lyckad..

Eller så kanske det är en sån där töntig "intressekoll" och säljaren inte vill sälja egentligen.

Jag tycker att man drabbas mer av veliga idioter utan pengar, som slösar ens tid i flera veckor med bildförfrågningar/info och diverse, och sedan inte svarar när man frågar om dom väl ska ha det man säljer...

// Patrik

Hehe i detta fall är det en snubbe som lade ut en schysst grej men som sedan bara loggat ut och skiter i att logga in igen när han väl annonserat :D

Valde o köpa nytt från butik istället. Orkar inte vänta mer än 3 dagar på att man ska kolla mail o pm

Tillbaka
Topp