BJS
Aktiv medlem
Ok att blanda?!?
Akta er så att ni inte blir anmälda för hets mot ngt......
Pratar någon gud så är det okej att kasta in thåström.
Det är sedan gammalt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Akta er så att ni inte blir anmälda för hets mot ngt......
lite passande favoritcitat
“Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye.”
― Jim Henson
“The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.”
― Terry Pratchett,
"Do your thing and don't care if they like it."
— Tina Fey
"you can, you should, and if you’re brave enough to start, you will."
— Stephen King
"I'd rather die my way than live yours."
— Lauren Oliver
eller raka bara framsidan....När ska någon fråga om det är okej att inte raka benen? ?
Det är avhandlat sen längre tillbaka.När ska någon fråga om det är okej att inte raka benen? ?
Är det inte lite så att om man ska plocka russinen ur kakan så är det inga större problem, eftersom russinen sällan finns hos de större märkena som tillverkar "allt"? Mao får en russin-cykel delar från en massa olika håll men inget krockar.
Hade hoppats att det åtminstone var på ett annat forum.Det praktiska svaret är väl att om du blandar rätt och visar dig kunnig så får du cred, blandar du fel kommer en och annan puritan hänga upp sig.
För många år sedan fanns det en väldigt omdebatterad (på happy) blogg från en kvinnlig läkare som cyklade Tour D'Afrique. Hon hade allt annat än snälla saker att säga om Etiopien vilket fick många skrivbordskrigare att gå i spinn, Happy-konsensus blev att hon valt dåliga hjul och därför inte var trovärdig. Så kan det gå om man blandar fel.
ps. Jag önskar att det jag skrev ovan var ett skämt, tyvärr inte.
har nu läst tråden och med tanke på den affektiva ja tyvärr inte acceptabla framställningen läkaren gjorde i en blogg angående allvarliga och upprepade mobb-problem hon råkade ut för vid cykling genom etiopien; var tråden på happymtb närmast tillbakalutad.Det praktiska svaret är väl att om du blandar rätt och visar dig kunnig så får du cred, blandar du fel kommer en och annan puritan hänga upp sig.
För många år sedan fanns det en väldigt omdebatterad (på happy) blogg från en kvinnlig läkare som cyklade Tour D'Afrique. Hon hade allt annat än snälla saker att säga om Etiopien vilket fick många skrivbordskrigare att gå i spinn, Happy-konsensus blev att hon valt dåliga hjul och därför inte var trovärdig. Så kan det gå om man blandar fel.
ps. Jag önskar att det jag skrev ovan var ett skämt, tyvärr inte.