Jernspik88
Medlem
Oneup edc verktyg i gaffelröret eller annat?
Jag har det kvar.Tja, har du gängverktyget kvar? Slut på hela internet.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har det kvar.Tja, har du gängverktyget kvar? Slut på hela internet.
Sälja lr hyra ut?Jag har det kvar.
Jag lånar gärna ut det, så länge det kommer tillbaks i samma skick ? , Vill du ge något för det så är det upp till dig.Sälja lr hyra ut?
Jag har oxå. Inte använt det (tack och lov) men det känns stabilt som fan. Smorde på oringen lite och allt känns premium som bara den.
Pump , pinne och axel är på väg hem?
Den här pluggen som ska upp i gaffelröret underifrån, finns den i olika storlekar? Mitt gaffelrör är för smalt. Är det väldigt viktigt att använda den?
Visa bilaga 383567
Den här pluggen som ska upp i gaffelröret underifrån, finns den i olika storlekar? Mitt gaffelrör är för smalt. Är det väldigt viktigt att använda den?
Visa bilaga 383567
Har du gängverktyget och sugen på att sälja?
ok, tack. Bor i Västerås så lite långt för att Hyrlåna om det hade varit ett alternativ.Jag har verktyget, det finns i Lomma. Det är inte till salu.
SthlmCool, var bor du?
ok, tack. Bor i Västerås så lite långt för att Hyrlåna om det hade varit ett alternativ.
Fifan, topp, jag skickar PM!Jag har verktyget i Västerås. Kom förbi med gaffel eller hela cykeln så fixar vi det på 10 minuter.
www.wolftoothcomponents.com