Denys Zagreus
Aktiv medlem
Onödig trådstart
admin kan ta bort tråden
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, men de gör de inte om du inte skriver något väldigt dumt.admin kan ta bort tråden
Tycker det är rätt dumt att starta en ny tråd om lampor när det redan finns en späckad tråd bara ett klick bort.Ja, men de gör de inte om du inte skriver något väldigt dumt.
STÄNG AV UGNEN!!!! NUUUUU!!!!!Visa bilaga 584098Nu har jag fått min artificiellt intelligente Eon dongle. Ugnen är på. Vilken stress
Det Stumpy menar misstänker jag är att trådar väsentligen inte tas bort här, åtminstone med mindre än att de möjligen spårat ut så totalt att låsande och rensning inte bedöms som tillräckligt. Onödigt startade trådar brukar leda till en stunds tramsande följt av ett sjunkande allt djupare ner i de trådarkeologiska lagren.Tycker det är rätt dumt att starta en ny tråd om lampor när det redan finns en späckad tråd bara ett klick bort.
Ja, behövs ingen AI för att räkna ut det. Jag har meddelat familjen att nu blir det raw foodSTÄNG AV UGNEN!!!! NUUUUU!!!!!
Nej, uppenbarligen krävs inte mkt intelligens om t.o.m. jag knäcker det.Ja, behövs ingen AI för att räkna ut det. Jag har meddelat familjen att nu blir det raw food
AI ska tydligen kategorisera förbrukningen efter att ha iakttagit i några veckor.Nej, uppenbarligen krävs inte mkt intelligens om t.o.m. jag knäcker det.
Sonen undrade om vi inte skulle laga mat på spritköket nu när elen är så dyr.Ja, behövs ingen AI för att räkna ut det. Jag har meddelat familjen att nu blir det raw food
Vore skönt att värma händerna vid lågan också....Sonen undrade om vi inte skulle laga mat på spritköket nu när elen är så dyr.
Är folk som cyklar mtb i regel lite mysigare än folk som cyklar lvg?
Einstein lär ha sagt nåt i stil med attFinns trådslut eller är det bara en myt?
Aj fan jag som har anmält mig....Finns inga onödiga trådstarter, bara tävlingsstarter. De bör man undvika.
Även trådsluten brukar vara rätt nödiga.Drygt 50% av alla trådstarter är nödiga i ena eller andra betydelsen
Det är bara att dryfta något politiskt så slutar tråden snart! ;)Finns trådslut eller är det bara en myt?
Även trådsluten brukar vara rätt nödiga.
Det behöver inte ens vara det, det kan bli nödigt på sina håll ändå!Det är bara att dryfta något politiskt så slutar tråden snart! ;)
The Nord Stream 1 pipeline between Russia and Germany is 51% owned by Gazprom, the St Petersburg-headquartered energy giant, while Nord Stream 2 is owned by a Swiss subsidiary of the same company. None of those assets would, by this thinking, demand any kind of Nato or other western military response.
Gör ett halvhjärtat försök att få till ett slut .
När frågan kan gränsa till politik ? Vågar jag inte skapa en ny tråd ...
Men vem sprängde gasledningen?
Ryssarna, Nato, kina eller Greenpeace och varför..?
Och vems pipeline är det ? Ryss, tysk eller privat .?
Tja, det finns andra möjligheter.Enda rimliga förklaringen till att Ryssland skulle gjort det som jag hört är att det skulle vara en varning att de kan spränga internet, el och nya Baltic pipe när de vill.
Resten av experterna låter helt förvirrade.
Tja, det finns andra möjligheter.
- Inre konflikt
- False flag
- Brända jordens taktik