Onone space chicken

Onone space chicken
Jag övertalade en kompis att köpa en rymdkyckling med Rival 1 som första "riktiga" cykel, han blev väldigt nöjd.

Jag har bara testat den några km, men det känns som en riktigt kompetent cykel. Styv och rapp och med en ganska rejsig känsla.

Ett tips är att välja roligare däck än originalkonfigurationen. Vi landade på Vittoria Adventure någonting, de kändes som ett mycket vettigare val.

Onone space chicken
Jag köpte en för två år sen, på deras rea, gav 16000kr för dn med 27,5 hjul och full sram force.

Kanonhoj! Hade 650bx47c wtb horizon däck på.

Rapp och rätt rolig i skogen med.

Dock är hjulen som följer med oavsett om du väljer 650b eller 700c ena tunga as. Förtjänar uppgradering.

Köp!

Senast ändrad:
Onone space chicken
velovin sa:
Jag övertalade en kompis att köpa en rymdkyckling med Rival 1 som första "riktiga" cykel, han blev väldigt nöjd.

Jag har bara testat den några km, men det känns som en riktigt kompetent cykel. Styv och rapp och med en ganska rejsig känsla.

Ett tips är att välja roligare däck än originalkonfigurationen. Vi landade på Vittoria Adventure någonting, de kändes som ett mycket vettigare val.

Vad är problemet med WTB-däcken?

Onone space chicken
NiklasL sa:
velovin sa:

Vad är problemet med WTB-däcken?

Polaren valde 700c, då sitter det ett par trötta Vittoria wiredäck på i originalutförande.

Tillbaka
Topp