Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Enligt väderrapporten verkar lördag vara dagen som gäller. Jag kan inte förrän eftermiddagen. Lunsen eller Nåstenklassikern vore trevligt. Jag bor inne i stan så det är ungefär lika långt åt alla håll.
dnleriksson skrev:
-------------------------------------------------------
> Klart man måste ha xtr på den ömtåligaste
> delen på hela cykeln :-P Zeeee :-)
Bra sakt:) men eftersom mr P A ska ha stora klingan kvar så är det longcage som gäller!
Så en XT shadow+ för halva pengen mot XTR som finna att handla in i stan låter ju som en bra idé tycker iaf ja:)
Ingen cykling för mig... Jag insåg att jag inte var någon stålman och det var nog tur jag inte hängde med då jag hade dragit ner tempot rejält med mina konstanta "aj". Teknisk stigcykling går inte så bra i hop med att ha ont i revbenet. Varenda liten stöt kändes. Det får bli en till vilovecka. Nu har jag tagit en stark värktablett och det känns ganska bra.
vad sägs om en LAMPCYKLING från ICA Sävja parkeringen på Onsdag kl 19:00
Både SMHI och YR röstar för onsdag, härligt med lite spännande underlag för en gångs skull.
Hala rötter here I come.....såphala hällar, tvåhjulssläpp....yummy.
Prognosen verkar bättre idag för onsdagen än den var igår och det är ju positivt om man skall slinta omkring i skogen. Ade meddelade att han INTE cyklar...hrm...vad det nu kan vara som kan vara viktigare ;)
Inte nån mer som e på lite lampcykling i Lunsenmassivet?
-XIII- skrev:
> Onsdagscykling:
>
> Prognosen verkar bättre idag för onsdagen än
> den var igår och det är ju positivt om man skall
> slinta omkring i skogen. Ade meddelade att han
> INTE cyklar...hrm...vad det nu kan vara som kan
> vara viktigare ;)
>
>
> Inte nån mer som e på lite lampcykling i
> Lunsenmassivet?
>
>
> dags för del II av denna tråd?
Ade, är tanken att slå ihop onsdag och torsdag!? Törs du föreslå det :-) Eller anar jag fel...
Angående cykling imorgon så måste jag tyvärr äta på restaurang i regnet! Otur ;-)
Edit: vad är egentligen gränsen för antalet inlägg? Och vad händer om den nås eller överskrids!? Imploderar tråden bara eller hela happy och sugs in i ett svart hål i cyberrymden!?
Ade skrev:
> Nä inte slå ihop trådarna! Klart att det ska
> finnas en tråd för lite snabbare cykling!
en tråd för cykelspäkarna och en tråd för cyklar hellre än bra....
(tråden kommer helt klart att tappas på något sätt...)
Jag kör naturligtvis men om inga andra intresserade är anmälda så kommer jag vara lite flexibel med startplatsen och starttiden. Jag kollar här igen 18:00 om det hänt nått. Måste slänga på ett däck också (tack Ade) så att jag får lite grepp i blötan....