Onsdagscykling i Uppsala

• Trådstartare Trådstartare Per
  • Start datum Start datum
Onsdagscykling i Uppsala
Härligt! I det här vädret lär det snart vara snöfritt.
Synd att ni inte kunde hänga med senast, hoppas vi ses snart igen och att du då har med dig cykel istället för hund :)

Onsdagscykling i Uppsala
Lunsen looks great Clas, great photo's too.

We've just got back from a ride up to that area but we didn't have time to go into Lunsen. We went the route that we did last Autumn, which Lasse took us on. Rather than head into Lunsen we picknicked in the rocks and cam home.

Is anyone planning to go out tomorrow or Monday as I am sure we will be, especially if the weather stays like this!

See you all soon.

Jamie

Onsdagscykling i Uppsala
Jimbob skrev:
-------------------------------------------------------
> It was really good fun Per. Hopefully we will see
> you soon anyhow.

Yes, I hoped so too, unfortunately I got a freak cold, head ache all night, sour throat, possibly a slight fever.

We went out to Nåsten, and did Hundslädevändan today, it was really fun at first, the snow that is left is really hardpacked. However, after a while we both felt so miserable that we aborted the ride when we got out on Grusvägen and went straight home. Hope this cold passes quickly !!!

Onsdagscykling i Uppsala
Jimbob skrev:
> Is anyone planning to go out tomorrow

Yes, but let's see how the weather is tomorrow ...

Onsdagscykling i Uppsala
Was looking at the weather forecast and it seems pretty promising. What do you guys say, should we head somewhere? Not that my shape is to good, but anyhow.
/Clas

Onsdagscykling i Uppsala
I'd like to go but I won't be home until sometime later today. Perhaps I'll go somewhere tomorrow (Monday).

Onsdagscykling i Uppsala
We went to Nåsten today,

Emma passing a "spång".

2006-04-16012.jpg

Jamie whatever he's up to.

2006-04-16014.jpg

"To dare or not to dare, that is the question"

2006-04-16029.jpg

Onsdagscykling i Uppsala
Orv skrev:
> Här är det svårt, somliga brukar testa spången
> till vänster men räcket sitter i vägen.

Jag har försökt spången till vänster varenda gång jag varit där, räcket bekommer mig inte så mycket men de där fotpinnarna stoppar både fram och bakhjul stamtidigt. :(

Nästa gång...

Det ser f.ö. ut som det är ungefär en månad kvar innan man ska hälsa på Lunsen.

Onsdagscykling i Uppsala
Orv skrev:
> We went to Nåsten today,

Lucky you, I spent the whole day under the bedcovers with fever. Read most of Kitty Kelly´s unauthorized biography of the Bush family, The Family the true story of the Bush Dynasty.

> Det ser f.ö. ut som det är ungefär en månad kvar innan man ska hälsa på Lunsen.

Tror det är helt OK redan nu. Det mesta av snön är borta.

Onsdagscykling i Uppsala
the_TnT skrev:
> Jag har försökt spången till vänster varenda gång
> jag varit där, räcket bekommer mig inte så mycket
> men de där fotpinnarna stoppar både fram och
> bakhjul stamtidigt. :(

Det var som fasen, ja man är ju för gammal ...

Senast redigerad av en moderator:
Onsdagscykling i Uppsala
the_TnT skrev:
> Jag har försökt spången till vänster varenda gång
> jag varit där, räcket bekommer mig inte så mycket
> men de där fotpinnarna stoppar både fram och
> bakhjul stamtidigt. :(

Jag har dålig erfarenhet av den där trappan, körde den som total nybörjare på hoj med alldeles för högt topprör... Utelämnar detaljer.

Ingen som ska lunsa imorrn?

Onsdagscykling i Uppsala
andreaso skrev:

> Ingen som ska lunsa imorrn?

Önskar jag kunde men jag har åkt på någon förbannad pest, så jag har legat hela dagen och lär inte vara iform i morgon heller.

Onsdagscykling i Uppsala
Orv Skrev
------------------
> "To dare or not to dare, that is the question"

I did not dare!

We're having a break from the bikes tomorrow I think, having ridden the past three days.

Have fun Andreas. Hope you're feeling better tomorrow Per.

Cheers. Jamie & Emma

photo1.jpg

photo4.jpg

Onsdagscykling i Uppsala
4.jpg

That is an absolutely brilliant photo, conveys a sense of wilderness, adventure and zero-tolerance for misstakes in bike handling.

I am still in indoors with cold ;(

Onsdagscykling i Uppsala
Vore kul att testa Hellas men tyvärr har jag varken bil eller lämplig cykeltransportväska, så om nån bilburen Uppsalabo ska dit nån gång så snyltar jag gärna skjuts. Har inte bestämt mig för om jag ska cykla ikväll, återhämtar mig fortfarande efter lite mindre vurpor.

Onsdagscykling i Uppsala
Ralf skrev:
> Är det någon som ska cykla i kväll?

Det är ju en jättefin dag så det borde det vara. Tyvärr har jag blivit rejält förkyld, står på penicillin, och känner mig krasslig, så det blir inget för mig.

Onsdagscykling i Uppsala
Lennart och jag kommer.

Per skrev:
> ... står på penicillin, och känner mig krasslig, så det blir
> inget för mig.

Krya på dig, det var längesen vi sågs nu!

Mvh
Clas

Onsdagscykling i Uppsala
Jimbob skrev:
> Emma and I are keen to come out. Are you meeting
> same place?

What about the usual place, LeParc, Sysslomansgatan/Skolgatan, 18.00 ?

Onsdagscykling i Uppsala
Det blev en väldigt trevlig tur genom Nåsten och sen över till Gula stigen tillbaka mot stan.
Snön var helt borta!

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    125 KB · Besök: 51
  • 2.jpg
    2.jpg
    80.2 KB · Besök: 52
  • 3.jpg
    3.jpg
    93.1 KB · Besök: 52
Onsdagscykling i Uppsala
Jag hänger gärna med ut på lördagen för en premärtur på min Heckler.
Finns det någon möjlighet att bestämma tid och plats innan eftermiddagen.
Har internetfri zon hemma.

/H

Onsdagscykling i Uppsala
Guys,

I'm heading off to the Alps at the end of May to run our mountain bike holidays. We still have quite a few holidays left to sell for the summer and I want to sort as many out as possible, before I head off, as it will make life a lot easier!

So, just to say, if any of you Wednesday crowd want to come out this Summer, you're welcome - and the cost would be 4,500 SEKS for a week, including the transfers, if you book before end May, which is rather less than our regular price. Details on website. If you are keen, e-mail me or send me a Private Message.

Sales pitch over.

Now, unfortunately, I can't make next Wednesdays ride as I'll be abroad, but Emma and I are planning to go out this evening, if any one wants to join us. Probably Gula Stigen as it was so nice to do it on Wednesday. We may even venture of Lunsen if we have time. Maybe you guys have already decided to go out, I'm afraid I can't understand the recent posts...

Cheers
/Jamie

Onsdagscykling i Uppsala
I was planning to get out tomorrow and was asking if we could decide place and time before i leave work.

I have no internet connection at home so I wanted to hear what plans you had before the weekend starts and i go offline.

Best regards

/H

Onsdagscykling i Uppsala
> I was planning to get out tomorrow and was asking if we could decide place and time before i leave work.

Okay, thanks for the translation. My translator is at work right now! Well, we'll be leaving Eriksberg at about 17.30. So, meeting point; Eriksberg Cycles (Karlsrogatan) 17:30 for anyone who wants to come along.

Bye
/Jamie

Onsdagscykling i Uppsala
Sorry for the swedish, I asked if anyone was planning on going this weekend, preferably Saturday as the weather is going to be great then. Conan was interested but needs to know soon as he doesn't have Internet access at home.

(I'd like to go on a real biking trip sometime but I want to practice more first, perhaps next year...)

Onsdagscykling i Uppsala
Jimbob skrev:
> Okay, thanks for the translation. My translator is
> at work right now! Well, we'll be leaving
> Eriksberg at about 17.30. So, meeting point;
> Eriksberg Cycles (Karlsrogatan) 17:30 for anyone
> who wants to come along.
>
> Bye
> /Jamie

Is that today's ride?
Are you going tomorrow as well?
I'm not sure if I can join you today but I'll go somewhere tomorrow.

/Andreas

Onsdagscykling i Uppsala
> Sorry for the swedish
Yes, it's discraceful using Swedish on a Swedsh website, frequented by Swedes....

> ...anyone was planning on going this weekend, preferably Saturday
I am keen. I'm meant to be decorating, but if the weather is good, well... I'll tag along on anything that's decided.

> I'd like to go on a real biking trip sometime but I want to practice more first
You don't have to do a wheelie all the way there, you can take a plane!

> Is that today's ride?
Yes, I meant tonight, at Eriskberg Cylces, 17:30, if anyone wants to join us.

/Jamie

Onsdagscykling i Uppsala
I will propably ride in Lunsen next Monday, the 1st of May, and might have a bunch of folks from Stockholm with me. Also, we'll probably take a spin in Hellas the day before.

Onsdagscykling i Uppsala
> I will propably ride in Lunsen next Monday, the 1st of May, and might have a bunch of folks from Stockholm with me. Also, we'll probably take a spin in Hellas the day before.

What a shame, unfortunately I'll be in the South of France on Monday, leaving Monday morning, 3.45 a.m bus from Stockholm to Skavsta, what fun!

/Jamie

Tillbaka
Topp