Per skrev:
-------------------------------------------------------
> Jensen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Per, hur skulle man bli mer förstörd av att
> > köra teknisk stig fort?
>
> Dum fråga, säger du, varför ställer du då
> frågan?
nu var det ju inte den frågan ja tyckte va dum utan skrev:
"ska man vända på det, vad är meningen med att köra långsamt? dum fråga, absolut, men inte särskilt annorlunda från din fråga o inte dummare. "
jag tyckte din fråga om varför man ska cykla fort på så teknisk stig va av det sämre slaget o inte särskilt genomtänkt.
>
> Och, varför argumenterar du ad hominem, lyckas t
> o m sno till ett tu que ad hominem argument? Har
> du vaknat på fel sida? LOL ;)
har du druckit? allvarligt alltså.
och nej, har inte vaknat på fel sida, men är så jäkla läess på dina besserwisser fasoner. du är eller var i alla fall flitig på at klanka ner på "svetto" cyklister för att de vara "otrevliga" o bara körde om utan att hälsa osv. på dig lät det som om en "svetto" cyklist va dryg, sen så är du precis likadan själv. rena dubbelmoralen. och ja, jag stör mig på det.
dessutom tycker ja det är kul att att du om någon kommer me tips o råd om vad man ska köra för att bli bra på långlopp när det är så uppenbart att du inte vet va du snackar om eller är särskilt intresserad i. dessutom tycker jag du är väldigt naiv som tror att bara för att man tävlar o kör långlopp, så kan man inte köra pass bara för att det är kul. ibland äre kul att köra annat än rena intervallpass
tror inte orv eller ralf uppfattade bugge som särskilt otrevlig osv. bara för att det gick "svetto" tempo.
o ja, jag känner bugge o vet att han är en snäll o mycket trevlig prick.
men skulle fortfarande vilja ha en bra svar på frågan varför man skulle bli förstörd av att hoja snabbt på teknisk stig? mör blir man ja, men det lär du ju oxå bli av en 4 timmars pass i lunsen i din takt.