Ont i svanskotan!
Har efter några månaders ihärdig träning fått rejält ont i svanskotan. Gick till läkaren som rekommenderade träningsuppehåll från cykel i 14 dagar till en månad. Skrev dessutom ut antiinflammatorisk medicin.
Känner mig lite desperat inför cykelstopp så länge som en månad.......
Någon som har erfarenhet av symptomen och vilken behandling som är effektiv?
Känner mig lite desperat inför cykelstopp så länge som en månad.......
Någon som har erfarenhet av symptomen och vilken behandling som är effektiv?
