Örebros 100-milare

HåkanC

Aktiv medlem
Örebros 100-milare
Lunchade med några av de 14 cyklisterna idag på Restaurang Moskogen i utkanten av Leksand
c2SNW9lOxrnkCJ_jJDLRaCgFvEDcbfcFcEOt5s0HBMeKkWoeAWQ2TNKSuTFeOP8ityeOa_awwe9QIeSF8avE_CiMJX_xf2lAh1r9wZWYookCoQUz8ZM1Lg_zQWBptpCHg_fetXbR6xfhp6hlLY7PlDVGdhafwKVwtCK0frJGeXp97pH0EPu4uvZ69pnDSOi4ZoH_cZGaBjl1l433YZl1rZ3NaYXQK1EQTPzDzTxX_Ma6eiFfft3cBvTZr2NhZYNymWXL5Z9tWxqH8BV98JrLbq_6wl4wL0VQupwEZNfeLPMiPcDEaoViKH0pQZloO-h8iGA-RdRG6M9JnH-WA2d-zx7SUa4cNk2pvBC2QeAYTdPedhJLe7Shq0XeRzNsxccB2EEiqxkKEx1CWFKxYNrplvLT-awzdO2uGUCmT28cHaWV-LFJhlDcYwyYLx9Cm-VOxweqhmhsPYDTISDsbLYeTdmcHgF2KtA0KwCCGEq8tRNuJZIqz3vig4VdGjOVp5DFZkVPJpYRq5-UbTrjLXp3_4TWlCr48WRnLYvEtxrlUwI5IZKG4wHyFI4aLtfVsMc1RV-C0rzqesvbB5m4uGVMJS4fm50Kg2qn8qTAhQk7O5IBImGe8NE2BHCQRwpOka2JZgko2FMcOo6Is3s8aP9GX8DzHeAZF0I=w1542-h867-no

Här kan man följa dem: https://spotwalla.com/locationViewer.php?id=454#

/Håkan

Örebros 100-milare
En rätt rutinerad samling rando-cyklister.

För de som inte känner till upplägget på Örebros 100-milare kommer man alltså till Restaurang Moskogen i utkanten av Leksand lagom till lunch dag 2 efter kvällsmat på Esperantogården i Lesjöfors dag 1 och senare frukost också. Det är en viss skillnad.

Enligt rapporterna på http://www.orebrocyklisterna.se/?newsid=871 har tätgruppen klarat av lunchen dag 3 i Kopparberg, kan det ha blivit pizza?

Örebros 100-milare
LasseB sa:
Snyggt! Men hur tog de sig förbi den avstängda bron i Helgnäs utanför Insjön mot Rexbo?

Det finns en stig för gående och liknande. Det såg lite problematiskt ut tills man kom ända fram, men eftersom jag inte träffade någon som vände om, räknade jag med att det skulle gå. Bron var helt borta, men jag antar att samma stig användes för de som arbetade med den nya.

Örebros 100-milare
dlridings sa:
LasseB sa:
Snyggt! Men hur tog de sig förbi den avstängda bron i Helgnäs utanför Insjön mot Rexbo?

Det finns en stig för gående och liknande. Det såg lite problematiskt ut tills man kom ända fram, men eftersom jag inte träffade någon som vände om, räknade jag med att det skulle gå. Bron var helt borta, men jag antar att samma stig användes för de som arbetade med den nya.

Trevligt med någon överraskning på vägen som bara ruskar om lite.

Tillbaka
Topp