Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror han har potential för typ top 15, men han kommer bli sur och bryta när han märker att han inte kommer vinna. :PGoranS sa:Verkar som Sagan är tredjehandsfavorit hos vadslagningsfirmorna Schurter och Absalon. Är det verkligen realistiskt att han tar det? Har dålig koll på MTB, men brukar inte de bästa MTB-åkarna vara lite "tunnare" än Sagan?
GoranS sa:Verkar som Sagan är tredjehandsfavorit hos vadslagningsfirmorna Schurter och Absalon. Är det verkligen realistiskt att han tar det? Har dålig koll på MTB, men brukar inte de bästa MTB-åkarna vara lite "tunnare" än Sagan?
GoranS sa:Jag tycker det hela handlar om de har en realistisk chans till en tillräckligt bra placering baserat på motståndet. Ett OS handlar i mitt tycke ändå om prestation med ett litet se-och-lära-undantag för yngre mycket lovande idrottare. Jag har ytterst dålig koll på fotboll så jag kan inte avgöra om det svenska laget har en realistisk chans till, säg kvartsfinal. Om inte tycker jag det är helgalet att det skickas ett lag.
toshiba sa:Oddsen reflekterar väl snarare hur folk kan tänkas spela än det sportsliga? Sagan är känd och populär så många kan tänkas spela på honom, och om han vinner ska inte firman gå med förlust.
algol sa:GoranS sa:Jag tycker det hela handlar om de har en realistisk chans till en tillräckligt bra placering baserat på motståndet. Ett OS handlar i mitt tycke ändå om prestation med ett litet se-och-lära-undantag för yngre mycket lovande idrottare. Jag har ytterst dålig koll på fotboll så jag kan inte avgöra om det svenska laget har en realistisk chans till, säg kvartsfinal. Om inte tycker jag det är helgalet att det skickas ett lag.
Lagsporter är lite knepigt på det sättet för det är ju inte alls säkert att samma lag som kvalificerade sig åker till mästerskapet sen. Det skulle väl också vara lite knasigt (eller helgalet tom) om nån skulle sitta på SOK och försöka bedöma hur ett lag påverkas av att man bytt en spelare mot en annan, någon är skadad, nån kanske plötsligt är ur form, etc. Nja. Nu hade Europa fyra platser i herrfotbollen och UEFA bestämde att U23-EM skulle vara kvalificerande och Sverige gick och vann. Det vore väl lite märkligt att då komma och säga att, nja, vi tycker inte laget ser lika bra ut längre, så de vi slog ut i kvartsfinalen får åka istället.
Kan väl knappast inte bli sämre än 2004 med Björn Fagerlind. Hade Eurosport men tittade på SVT när Eurosport inte sände.GoranS sa:Hm, Robert Tennisberg och Susanne Ljungskog som kommentatorer på TV10. Hade ingen koll på den förstnämnda, men wikipedia-informationen, https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert_Tennisberg innehåller inte ett ord om cykel så det verkar inte alltför lovande och Ljungskog var i mitt tycke betydligt bättre som cyklist än som expertkommentator. Kanske blir någon italiensk fulstream istället, eller så kör jag TV-sändningen med ljudet avslaget.
bakväxel sa:Kan väl knappast inte bli sämre än 2004 med Björn Fagerlind. Hade Eurosport men tittade på SVT när Eurosport inte sände.GoranS sa:Hm, Robert Tennisberg och Susanne Ljungskog som kommentatorer på TV10. Hade ingen koll på den förstnämnda, men wikipedia-informationen, https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert_Tennisberg innehåller inte ett ord om cykel så det verkar inte alltför lovande och Ljungskog var i mitt tycke betydligt bättre som cyklist än som expertkommentator. Kanske blir någon italiensk fulstream istället, eller så kör jag TV-sändningen med ljudet avslaget.
Vet inte hur många gånger han sa" den där svensken" när Magnus Bäckstedt var i soloutbrytning.
bakväxel sa:Kan väl knappast inte bli sämre än 2004 med Björn Fagerlind. Hade Eurosport men tittade på SVT när Eurosport inte sände.GoranS sa:Hm, Robert Tennisberg och Susanne Ljungskog som kommentatorer på TV10. Hade ingen koll på den förstnämnda, men wikipedia-informationen, https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert_Tennisberg innehåller inte ett ord om cykel så det verkar inte alltför lovande och Ljungskog var i mitt tycke betydligt bättre som cyklist än som expertkommentator. Kanske blir någon italiensk fulstream istället, eller så kör jag TV-sändningen med ljudet avslaget.
Vet inte hur många gånger han sa" den där svensken" när Magnus Bäckstedt var i soloutbrytning.
Aliide sa:bakväxel sa:Kan väl knappast inte bli sämre än 2004 med Björn Fagerlind. Hade Eurosport men tittade på SVT när Eurosport inte sände.GoranS sa:Hm, Robert Tennisberg och Susanne Ljungskog som kommentatorer på TV10. Hade ingen koll på den förstnämnda, men wikipedia-informationen, https://sv.wikipedia.org/wiki/Robert_Tennisberg innehåller inte ett ord om cykel så det verkar inte alltför lovande och Ljungskog var i mitt tycke betydligt bättre som cyklist än som expertkommentator. Kanske blir någon italiensk fulstream istället, eller så kör jag TV-sändningen med ljudet avslaget.
"Expertkommentator: Fredrik Kessiakoff, Susanne Ljungskog, Kommentator: Matts Egeholm, Robert Tennisberg". Står det iaf i tv-guiden.
1888 sa:Bränn! Bränn! Bränn!
För inte skall dom väl få chansen först va?
1888 sa:Bränn! Bränn! Bränn!
För inte skall dom väl få chansen först va?
bakväxel sa:Kommenterar Magnus Bäckstedt fortfarande för brittisk tv?
GoranS sa:TV10 sänder 14.30-21.00.
Du satsar en slant på någon som överhuvudtaget inte är med i loppet? Richie Porte är Australiens ledare, Rohan Dennis, Simon Clarke och Scott Bowden hjälpryttare. http://www.cyclingnews.com/news/australian-team-ready-for-olympic-road-race/kitzblitz sa:Satsar förresten en slant på Caleb Ewan :-)
Mayhem sa:Du satsar en slant på någon som överhuvudtaget inte är med i loppet? Richie Porte är ledare, Rohan Dennis, Simon Clarke och Scott Bowden hjälpryttare. http://www.cyclingnews.com/news/australian-team-ready-for-olympic-road-race/kitzblitz sa:Satsar förresten en slant på Caleb Ewan :-)
Henrik_E sa:Inte ens om det vore en utpräglad sprintbana skulle Ewan vara favorit. Han tillhör inte första rangen sprinters oavsett vad anglocentrisk cykelmedia säger.
Jag tippar Valverde.
Supertramp sa:GoranS sa:TV10 sänder 14.30-21.00.
OK. Filmen jag ska se på bio kl 18-20 var inte så vältajmad alltså...