Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Bra utdelning för scott :p
GoranS sa:Loppets utveckling är inte helt olikt damernas med en duo som är loss där man har känslan av att den ena åkaren bara åker och väntar på att slå till och när det sker så blir det direkt en stor lucka. Men det kanske är ett ganska vanligt förlopp i XC!?
Båda spanjorernas fejs ser ju ut som tagna ur en riktigt kass tysk porrfilm...arnehavre sa:Spanjorens ansiktsbeväxt ser ju ut som något ifrån en Sergio Leone-rulle :-) Respekt!
Sista bilderna man såg så stod han ju och blängde på någon som rotade någonstans runt dropper / bakdämpare.marr sa:Gick sagan av efter andra punkan eller?
Eller står han o väntar på servicebilen?
emmer sa:Sista bilderna man såg så stod han ju och blängde på någon som rotade någonstans runt dropper / bakdämpare.marr sa:Gick sagan av efter andra punkan eller?
Tekniska problem heter det väl?
hm sa:emmer sa:Sista bilderna man såg så stod han ju och blängde på någon som rotade någonstans runt dropper / bakdämpare.marr sa:Gick sagan av efter andra punkan eller?
Tekniska problem heter det väl?
Såg ett kort klipp på tv'n där en sadel stod rakt upp . Kunde varit Sagan?
Annars var han först i resultatlistan som låg på +1 varv
Det tänkte jag också på.pennan sa:Ingen som körde med RS-1 gaffel?
Eveningstar sa:Det tänkte jag också på.pennan sa:Ingen som körde med RS-1 gaffel?
Har RockShox gått in och tvingat alla köra deras fula babyblå gafflar?
kitzblitz sa:Förlåt att jag stör cykelsnacket, men kan bara inte låta bli att nämna att NZ nu har 14 medaljer (minst 4 idag). Med 4.9 milj invånare. Kul land!
JT sa:Men Nyazeeländianerna kan inte cykla måntinbajk så deras 18 är ju bara låtsasmedaljer.
Bikzz sa:Det ser ju hur qul som helst ut, när man kollar på Rio-banan.. ! Tänk om det funnits någon liknande bana i närheten där man kunde cykla och träna. Men har ingen lust alls att fastna bland lerhål, jättestenar och hala rötter i svenska skogar.
gerrardsdobbar sa:Nu jävlar måste ju någon svensk kanal sy ihop rättigheterna till XC-världscupen.
Peth sa:Bikzz sa:Det ser ju hur qul som helst ut, när man kollar på Rio-banan.. ! Tänk om det funnits någon liknande bana i närheten där man kunde cykla och träna. Men har ingen lust alls att fastna bland lerhål, jättestenar och hala rötter i svenska skogar.
Precis! Ska man fastna bland lerhål, jättestenar och hala rötter vill man ju göra det utomlands!
esarip sa:Vad var det egentligen för cykel Jenny hade?
Skulle vara kul att se en spec! Ramen liknar ju inte direkt en Scott man hittar i afärrn...
MTBiker sa:Alltid denna någon.gerrardsdobbar sa:Nu jävlar måste ju någon svensk kanal sy ihop rättigheterna till XC-världscupen.
xtote sa:esarip sa:Vad var det egentligen för cykel Jenny hade?
Skulle vara kul att se en spec! Ramen liknar ju inte direkt en Scott man hittar i afärrn...Kan inte någon här från Happy tala om för henne att Tubdäck är sååå fel :-)
pennan sa:Ingen som körde med RS-1 gaffel?
emmer sa:xtote sa:esarip sa:Vad var det egentligen för cykel Jenny hade?
Skulle vara kul att se en spec! Ramen liknar ju inte direkt en Scott man hittar i afärrn...Kan inte någon här från Happy tala om för henne att Tubdäck är sååå fel :-)
Haha, det kan väl inte vara fel när man kan få ett nytt hjul vi varje varvning.
xtote sa:Fråga Sagan...emmer sa:Haha, det kan väl inte vara fel när man kan få ett nytt hjul vi varje varvning.xtote sa:esarip sa:Vad var det egentligen för cykel Jenny hade?
Supertramp sa:Jag skulle vilja glo på damernas MTB-lopp nu i efterhand, finns det på nätet nånstans? Helst med svenska kommentatorer.
jomper sa:Både damernas och herrarnas lopp finns på BBC. Funkade i Chrome för mig med hjälp av chrome-tillägget Beebs, som jag för övrigt inte lämnar några garantier för vad när det kommer till andra hyss.
Supertramp sa:Jag skulle vilja glo på damernas MTB-lopp nu i efterhand, finns det på nätet nånstans? Helst med svenska kommentatorer.
C-dale sa:pennan sa:Ingen som körde med RS-1 gaffel?
RS-1 gaffeln är död o begraven. Vem vill ha en gaffel som är dyr, tung o flexig? Men har den nya Siden verkligen den klassiska sidblå färgen?