osbytrakten, norra skåne

• Trådstartare Trådstartare svenne
  • Start datum Start datum
S

svenne

Guest
osbytrakten, norra skåne
finns det skogscyklister även i denna del av landet? jag kommer att tillbringa mycket tid där nästa år ...

osbytrakten, norra skåne
Jag jobbar 10 km söderut å brukar cykla i krokarna.
Annars var det ju en volvoraggare från Osby som hängde på Veloforumet, nån som kommer ihåg honom?

osbytrakten, norra skåne
Aha - är det där krokarna ligger - har länge undrat...
Faggorna vet jag var det det ligger, det är precis bortom där jag bor...

Senast redigerad av en moderator:
osbytrakten, norra skåne
Du Lasse, gör dig inte rolig på min bekostnad. För då sätter jag in en bild på dig tagen efter Snapphaneturen det är ingen vacker syn. Så tänk dig för nästa gång.

osbytrakten, norra skåne
Låter ju fint, Ben. Av det lilla jag hittills sett av "krokarna" verkar det finnas jäkligt mycket natur (jag kommer från storstan). Hyfsat kuperat. Mycket sjöar (vad man nu har för glädje av dom på mtbn). Flyttar troligtvis 1 mars - jag mailar dig när jag kommit över den första kulturchocken.

osbytrakten, norra skåne
Du vänjer dig. Här finns pizzerior alkisar och arbetslöshet som i vilken storstad som helst. Så mig hittar du i skogen, oftast 10m framför LasseN ;-)
Välkommen.

osbytrakten, norra skåne
Pizzerior, alkisar o arbetslöshet... sorry att jag lägger mig i här, men jag har fortfarande trauma efter Näsumsturen:) I stan blandas detta upp med annat och blir inte så iögonfallande. Sent kommer jag glömma denna kebab bland fulla Näsumsbor. Cyklingen glömmer jag inte heller!!!

Tillbaka
Topp