[OT] Ahhh.. äntligen fredag!

Jaha, ännu en arbetsvecka in i evigheten! Ingen cykling idag, jag mesar och dricker hellre öl! Liberty Ale och Happy, känns helt rätt vid denna tidpunkt!

friday.jpg ht=425

Ja, det är ett helvete att jobba helg, gick väl an innan man fick barn, men samhället är ju rätt så anpassat för kontorstider, skulle mycket väl kunna tänka mej att jobba mån- fredag, 8-16! Antagligen för att jag aldrig gjort det!

YES, då var det dags igen!!! Om en timme går jag hem från jobbet och gör helg, underbart och skönt! Ska sova några timmar, sedan ska jag köpa cykel till min grabb som fyller 13 på måndag. Och på lördag ska han och jag cykla till hans hemmamatch på Sunnerby IP.

lundatok skrev:
-------------------------------------------------------
> Fredagar är riktigt bra dagar, speciellt denna!

Ja, nu följer två veckors semester. Först en vecka i Spanien med cykling och sedan en långhelg i Amsterdam. :D

Jag är på jobbet. Det extarna kundmötet imorse förstörde pendlingen. Jag kanske måste åka hem och hämta cykeln för att hitta.

Hur gick det för er? Hittade Tillmann, kunde rock slita sig från att laga pyspunkor och pumpa barnvagnsdäck, hade Mårtens skägg äntligen ätit upp honom?

Känns som det är lite dålig fart här idag? Det är det på jobbet också! Vad har hänt? Ingen vill ens ha en gratis CD-spelare!
Jag var helt enkelt tvungen att kolla om det verkligen kunde stämma...

Senast redigerad av en moderator:
Ja, det är ju det! Jävla måndag. Oppigårds till mig! De kan sin sak, där oppi Dalarna.

ja, spelaren är världsfrän, men ingen verkar vilja ha den ändå. Kom ner förbi Tjockhult så är den din helt gratis!

42Hz skrev:
> Funderade på att gå till systemet men alla nya
> öl släpps ju först på måndag...

Lörda' hela veckan, lörda' hela veckan, lörda' hela veckan lång...

Simpanovic skrev:
> ja, spelaren är världsfrän, men ingen verkar
> vilja ha den ändå. Kom ner förbi Tjockhult så
> är den din helt gratis!

Jag bor i tjockholm.. vilken jevla cd-spelare?

> Skrivet av Bang idag 18:12 (Dölj användarens inlägg)
> Fan klockan e bara 18.11!!!

Här är den till och med mer än så.

Tillbaka
Topp