[OT]Arbetslös!
Nu har jag gått och blivit arbetslös.
Deckar-klubben Tre Lingon (securitas) har tagit över mitt jobb och därmed så är jag tillbaka till behovsanställning, och det företaget jag jobbar för har inte direkt mycket över som behöver fyllas ut.
Jag är 21år, har B-körkort och bor i Uddevalla.
Jag är händig på många sätt och vis och gillar att slita. Lättlärd och gillar teknik.
Gick Teknisk utbildning på gymnasiet och därefter blev det lumpen. Där hade jag befattning som bevakningsgruppchef.
Kan en hel del om elektronik, det jag inte kan brukar man kunna lära sig.
Jag kan svetsa lite smått, meka med diverse prylar och har allmänt intresse för näst intill allt.
Så! Är det någon som känner att de har behov av någon extra person på sitt jobb så får ni gärna höra av er. Helst inte allt för långt iväg bara =)
Spelar inte så stor roll vad det är för jobb/timmar/arbetstider. Bara så man har något att göra för att komma ut bland folk, och så man kan finansera sin vardag. A-kassa / Socialen och dylikt är inte min grejj, gillar inte att sitta hemma och lyfta pengar från ingenstans.
Skicka ett P.M om ni vet någon som behöver hjälp eller dylikt.
Nu blev ju inte detta så seriöst skrivet men det var inte heller meningen. Vill någon ha mer info om mig eller möjligtvis någon form av CV så ska det gå att ordna.
Lite snabb CV. Allt är jag inte "utbildad" på enligt papper, men ett papper betyder inte så mycket i min mening.
Jag har kört "Schäffer", en sorts midje-styrd liten truck.
Kan/kunde MIG/MAG/TIG svetsa, inte gjort sen skolan.
Allmän datorkunskap, linux/win m.m.
Utbildad Väktare VU1-VU2
Utbildad Militär/Civil-skyddsvakt
Industrisanering (Svart/Grön/Vit-lut, klor, pappersmassa m.m)
Utbildad Brandvakt
Maskinförare "Waterjet"-maskin. Skär bl.a. betong med hjälp av vatten
Tack för all hjälp =)
/noesc
Deckar-klubben Tre Lingon (securitas) har tagit över mitt jobb och därmed så är jag tillbaka till behovsanställning, och det företaget jag jobbar för har inte direkt mycket över som behöver fyllas ut.
Jag är 21år, har B-körkort och bor i Uddevalla.
Jag är händig på många sätt och vis och gillar att slita. Lättlärd och gillar teknik.
Gick Teknisk utbildning på gymnasiet och därefter blev det lumpen. Där hade jag befattning som bevakningsgruppchef.
Kan en hel del om elektronik, det jag inte kan brukar man kunna lära sig.
Jag kan svetsa lite smått, meka med diverse prylar och har allmänt intresse för näst intill allt.
Så! Är det någon som känner att de har behov av någon extra person på sitt jobb så får ni gärna höra av er. Helst inte allt för långt iväg bara =)
Spelar inte så stor roll vad det är för jobb/timmar/arbetstider. Bara så man har något att göra för att komma ut bland folk, och så man kan finansera sin vardag. A-kassa / Socialen och dylikt är inte min grejj, gillar inte att sitta hemma och lyfta pengar från ingenstans.
Skicka ett P.M om ni vet någon som behöver hjälp eller dylikt.
Nu blev ju inte detta så seriöst skrivet men det var inte heller meningen. Vill någon ha mer info om mig eller möjligtvis någon form av CV så ska det gå att ordna.
Lite snabb CV. Allt är jag inte "utbildad" på enligt papper, men ett papper betyder inte så mycket i min mening.
Jag har kört "Schäffer", en sorts midje-styrd liten truck.
Kan/kunde MIG/MAG/TIG svetsa, inte gjort sen skolan.
Allmän datorkunskap, linux/win m.m.
Utbildad Väktare VU1-VU2
Utbildad Militär/Civil-skyddsvakt
Industrisanering (Svart/Grön/Vit-lut, klor, pappersmassa m.m)
Utbildad Brandvakt
Maskinförare "Waterjet"-maskin. Skär bl.a. betong med hjälp av vatten
Tack för all hjälp =)
/noesc
Senast redigerad av en moderator: