[OT] Bäst mobilabonnemang till barn?

Marham

Medlem
Min son som är nio ska ärva min iPhone 6 och min tanke är att han ska få nån sorts abonnemang eller kontantkort för att dela kunna ringa i nödfall men främst kunna surfa/spela Pokémon:). Har ingen koll på vad som är lämpligast? Finns kontantkort med prisvärd surf eller är nåt fastpris abonnemang bäst? Hemma har vi wi-fi men det kommer säkert gå åt typ 5gb surf/månad om jag ska gissa. Nån som har några bra tips vad man ska satsa på?

Jag kör Hallon - Liten till mina kids.
99 kr - med 3GB* trafik, fria MMS och SMS samt 60 samtal per månad.
Nu verkar man dessutom få 50 GB på köpet och halva månadskostnaden i tre månader.
Ingen bindningstid.

www.hallon.se

* 2 i vanliga fall, men de är ju typ studenter.

Bra tips Ivar med hallon liten, 50 GB extra surf räcker ju ett bra tag och 49kr/månad i 3 månader är ju jättebra. Jag lyckas däremot inte hitta vad extrasurf kostar att köpa på deras hemsida. Har du koll på det?

Typ så här:
Skarmavbild2017-01-04kl.16.11.42.png

Oj nu såg jag att jag kan få 300 kr om jag värvar någon. Så om du tecknar så kör koden 9PD8JQ7D så får jag cash! :)

eh sa:
Vimla är bra om man kan leva med Klarna. Man får spara data som inte används.

Vi har också Vimla till våra barn och är nöjda. Det är bra att kunna spara surf. Oftast används telefonen hemma med Wifi och någon gång ibland är vi ute och åker och då är det bra att ha en bank av surf att ta ifrån.
Jag upplever också att dom är mer direkta och tydliga än många andra operatörer.

Tillbaka
Topp