Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
wow! vilken coolVisa bilaga 411584
Kvikkjokks kyrka (kapell?) vid 18-tiden idag.
Ja du, tänk om jag visste det.Jaha, och det är mormonkyrkor alla?
Två kyrkor på samma bild! Helga Trefaldighetskyrkan i förgrunden, och de 119m höga tornen på Sveriges rikshelgedom skymtar där bakom.
Visa bilaga 413082
Cykeltur?Dagens kyrka. Visa bilaga 418207
Detta är Klara kyrka "mitt i smeten", dvs. mitt i Stockholms innerstad, ett stenkast från "Plattan" och Vasagatan.Dagens kyrka. Visa bilaga 418207
S:ta Clara Kyrka, Stockholm.Vilken är det? Den var mäktig
jaha, såpass, självaste huvudstaden. Den är fin ja. TackDetta är Klara kyrka "mitt i smeten", dvs. mitt i Stockholms innerstad, ett stenkast från "Plattan" och Vasagatan.
Ganska säker på att du fått med alla.Jag tog en eftermiddagsrunda och lyckades få med alla kyrkor i Upplands-Bro, tror jag:
Skogakyrkan (Vet inte om denna tillhör svenska kyrkan)
Visa bilaga 412123
Kungsängens kyrka
Visa bilaga 412124
Västra Ryd
Visa bilaga 412126
Håbo-Tibble under renovering
Visa bilaga 412127
Låssa kyrka
Visa bilaga 412128
Bro kyrka
Visa bilaga 412129
Tillbaka i Kungsängen, som synes med fullt batteri. ?
Visa bilaga 412131
Yes.Cykeltur?
Kyrka? Jag ser ingen kyrka!?
Där ligger mormor och morfar sedan 1976, samt säkert en massa andra släktingar.Hammarlöv kyrka
Detta är Klara kyrka "mitt i smeten", dvs. mitt i Stockholms innerstad, ett stenkast från "Plattan" och Vasagatan.
Hmm. Livets ord i Upplands-Bro känner jag inte till. Menar du Arkens församlingslokal i Brunna?Ganska säker på att du fått med alla.
För visst används inte den gamla livets ord lokalen som kyrka längre?
Skogakyrkan var/är baptist kyrka.
Ja, det var nog det jag menade. Har för mig att de hörde till livets ord när de kom. Typ slutet på 80-talet. Men det var länge sedan och jag var ungefär lika ointresserad av dem nu som då. Så det kan vara helt upp åt väggarna fel ihågkommet.Hmm. Livets ord i Upplands-Bro känner jag inte till. Menar du Arkens församlingslokal i Brunna?
Idag ska det bli fler kyrkor är det tänkt, fast inte i Upplands-Bro
? Jag förstår att fokus ligger på den fantastiska cykeln i förgrunden men det rosa med tornet är en kyrka faktiskt ???Kyrka? Jag ser ingen kyrka!?
Tack, nu ser jag?? Jag förstår att fokus ligger på den fantastiska cykeln i förgrunden men det rosa med tornet är en kyrka faktiskt ???
Måste ha varit rätt dött där, med tanke på att slottet är stängt?
Måste ha varit rätt dött där, med tanke på att slottet är stängt?