Men det gäller nog bara ådi bilar....
Vi andra kan anlita vilken oberoende verkstad som hällst..nästan.. :)
Okq8 Bandhagen böt bensinpumpen på min 93a för 3500, SAAB Globen skulle ha 5800
om jag inte minns fel.
Och för 3500 lyfte dom i ett nytt batteri...har funkat finfint i 3 år nu !
"Fulverkstaden" i Tallis har fixat det mesta på mina kollegors bilar, har aldrig
hört ett klagomål. Och mina kompisar är kräsna !
Tilläggas bör att du normalt får vänta 1-2 mån innan märkes verken ens tar emot din bil !
På Q8 fick jag vänta 3 dagar....bildelar tar dom hem över natten..
Det tråkiga är att även företag som mekonomen har gräsliga väntetider ! Ville ha en fjäder
på ena framdämaren bytt. Det var en väntetid på 2 1/2 mån..detta var vid fd SAAB Globen.
Okq8 verken fixade det över dagen.
Men om man gillar slipsar, kaffemaskiner och gratis dricksvatten så visst är det bra !
Fast å andra sidan måste dom ju ha allt det, med tanke på vilka väntetider dom har bara
vid incheckning...
Fast det finns ju cyklar... :)