[OT] Bra TV-program?

Totteman

Aktiv medlem
[OT] Bra TV-program?
Har precis kollat på Blade Runner i datorn, medans TVn visade Stjärnor på is. Jag undrar varför det inte finns någonting annat på TV än det ickebra programsom sänds nu. Nu börjar Bonde Söker Fru, som säkert lockar en storpublik.

En lördag, som idag, kl 19.30 kommer Postkodmiljonären på TV4. På bästa sändningstiden. Bra va?

Vad tycker ni?

Det är mycket skräp på TV.

[OT] Bra TV-program?
Anledningen till att jag inte haft någon TV på 3-4 år.. Det enda jag saknar ibland är SVTs nyhets- och debattprogram. Och dem kan man ju se på nätet.

[OT] Bra TV-program?
Totteman skrev:
-------------------------------------------------------
> Har precis kollat på Blade Runner i datorn,
> medans TVn visade Stjärnor på is. Jag undrar
> varför det inte finns någonting annat på TV än
> det ickebra programsom sänds nu. Nu börjar Bonde
> Söker Fru, som säkert lockar en storpublik.
>
> En lördag, som idag, kl 19.30 kommer
> Postkodmiljonären på TV4. På bästa
> sändningstiden. Bra va?
> Kommer inte bingolotto efter det? Fram med ships och öl-vilken kanontvkväll!!!
> Vad tycker ni?
>
> Det är mycket skräp på TV.

[OT] Bra TV-program?
Finns bara ett program som jag kollar slaviskt på och det är Ashes to ashes på söndagar.Annars står tv:en för detmest avstängd

[OT] Bra TV-program?
Slängde ut tv´n för några månader sedan, resultatet blev att jag handlar en del cykelprylar, ska bättra mig.
Dottern lekar med kottar och grenar i skogen istället för att pumpas med reklam och skit program.
Faan vilken dålig förälder jag är.....

[OT] Bra TV-program?
Kanske ska se över erat kanalutbud? Men visst håller jag med om att det finns mkt skräp på burken men det behöver man ju inte titta på, finns mkt dåliga filmer hos videobutiken, Pressbyrån har en uppsjö av skräptidningar, Aftonbladet säljer väl flest lösnr i landet trots att det är ungefär 110% dynga osv osv..

Tv kort och 100/10mbit fungerar bra det med =)

MVH

Senast redigerad av en moderator:
[OT] Bra TV-program?
Spaulding skrev:
-------------------------------------------------------
> Hej trådarkelog!
>
> Tråkigt på teve? :)

Lyssnar på Melodifestivalen som utspelar sig i ett annat rum. Finns inte mycket på TV som duger att glo på nu för tiden. Börjar förstå hur mina föräldrar tänkte en gång i tiden.

[OT] Bra TV-program?
Sprang på den här gamla klassikern.
Jag ramlade in från ca minut 20.
Memories....?

[OT] Bra TV-program?
Sprang på den här gamla klassikern.
Jag ramlade in från ca minut 20.
Memories....?
En röd tråd, flera trådar ?

Tillbaka
Topp