OT: CDON Rabattkoder mottages

velio

Ny medlem
Eftersom att otyget med off-topic trådar om vad som helst är helt accepterat på forumet så länge som man inleder rubtiken med alibit "OT"; så gör jag en fuling. Även om det delvis är cykelsaker som ska köpas in.

Jag tar gärna emot rabattkoder hos CDON ex. 50 kr rabatt vid köp för minst 200 kr. Jag har ett flertal saker runt 200 kr som ska köpas in och har användning för flera koder.

Om ni har fått en CDON-kod som ni inte kommer att använda innan den går ut; så får ni gärna skicka den med PM till mig, inkludera gärna utgångsdatumet.

Tack på förhand.

vassego, inte sugen på att handla nåt själv:

Fri frakt på musiknyheter »
Året har redan bjudit på massor av spännande musikreleaser med David Bowie, Avantasia, Sia m fl. Nu har du chansen att köpa alla släppta musiknyheter med fri frakt. Ange nedanstående kod i kassan för att ta del av erbjudandet.

Kod: xYq2CsSQ

Erbjudandet gäller t o m 2016-02-19 och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden och att den inte går att registrera i efterhand. Observera att rabattkoden endast gäller för den fraktklass som produkten ingår i.

jaha, de är heta nu. Fick en ny, se nedan. Passa på att köpa t ex L1ig4jbiQM8]Witchcraft[/MEDIA] nya platta! :)

Fri frakt på all svensk musik »
Svensk musik håller hög klass och det vimlar av fantastiska svenska artister och grupper. Här kan du välja och vraka bland album som Så mycket bättre – säsong 6, Absolute Dansband 2016 och Weeping Willows – Tomorrow Became Today (signerad!). Ange nedanstående kod i kassan, så får du fri frakt på all svensk musik.

Kod: xYKOfW23

Erbjudandet gäller t o m 2016-02-24 och kan endast användas vid ett köptillfälle. Observera att koden inte kan kombineras med andra rabattkoder eller erbjudanden och att den inte går att registrera i efterhand. Observera att rabattkoden endast gäller för den fraktklass som produkten ingår i.

Tillbaka
Topp