Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Synd att du inte körde den i bildgissningstråden. Rätt säker på att jag plockat den även med textdelar retuscherade. Har en bild på fordonet, fast tagen från andra sidan.
Ja, Nice Côte d'Azur. (förlåt, kunde inte hålla mig från att spela bror duktig)Synd att du inte körde den i bildgissningstråden. Rätt säker på att jag plockat den även med textdelar retuscherade. Har en bild på fordonet, fast tagen från andra sidan.
Belönas med en "muntlig tillsägelse".Jag fuskar lite och kör en till från igår…
Visa bilaga 740674
Avundas dig inte mörkret, även om väl snön är en positiv faktor.Visa bilaga 740684
Förmodligen sista chansen för sol innan februari. Hann inte upp tidigt nog för att ta en skidtur innan vi ska bort på barnebursdag. Det får bli en pannlampa tur i eftermiddag.
Det där bli bakläxa: (m/s)^2 är inte detsamma som s*m!
Vad vet jag, är bara maskiningenjör.Det där bli bakläxa: (m/s)^2 är inte detsamma som s*m!
Är bilden beskuren eller misslyckades du med att fånga hela formeln?
Formeln är rätt lång. Har för mig att det är ett par dörrar inklämda mitt i.Är bilden beskuren eller misslyckades du med att fånga hela formeln?
Tänkte väl det, för det i bilden doesn't make much sense. :-)Formeln är rätt lång. Har för mig att det är ett par dörrar inklämda mitt i.
Det lilla fragmentet skulle kunna innebära så många olika saker, tex kompensation för wheel-slip över given sträcka, eller värmeutveckling vid inbromsning, eller... massa annat. :-)Tänkte väl det, för det i bilden doesn't make much sense. :-)
I detta fall ligger formeln i ”massa annat”-lådan.Det lilla fragmentet skulle kunna innebära så många olika saker, tex kompensation för wheel-slip över given sträcka, eller värmeutveckling vid inbromsning, eller... massa annat. :-)
Ja usch, Blade runner-tornen borde aldrig fått byggas.