Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var lite fantasilöst. Ska försöka bjuda på något bättre nästa gång.Verkar som det snart behövs en ny tråd, "[OT] Dagens flygplatsbild".
Brukar det inte vara fotoförbud där? Skyddsobjekt?Verkar som det snart behövs en ny tråd, "[OT] Dagens flygplatsbild".
Enligt swedavia.se:Brukar det inte vara fotoförbud där? Skyddsobjekt?
Vi får anta det var hemma på tomten och det var ett nyinköpt begagnat privatflyplan som inte hunnit lackerats om.Enligt swedavia.se:
Visa bilaga 747596
Går säkert att rota fram vad som gäller på andra flygplatser inom och utom Sverige om man skulle orka.
Infrastruktur är vackert! ;)Bestående intrycket av Kina. Först ser naturen jättespännande ut med dramatiska höjdskillnader. Sen ser allt likadant ut med sandiga åsar med slyväxter, oavsett om man åker 20 mil åt ena hållet eller 15 mil åt andra hållet. Husen är höga, som väntat, men också. Överallt dessa kraftledningar. Kors och tvärs så finns det nästan ingen vy som inte skärs sönder av de deprimerande tornen.
Visa bilaga 747857
Mysigt!
Inte särskilt , Vasakronans gamla huvudkontor som ska totalrenoveras och anpassas åt en ny hyresgäst, tre våningar typ 7500 m2 totalt….Mysigt!
Hongkong?
Det här är jäkligt långt från Åkersberga.
Hongkong?
Welcome to the jungle!?
Har du belysning på eller hur kan det vara så ljust så tidigt på morgonen?Stenknäcken bryr sig inte trots modig Pilfink
Visa bilaga 748430
Nej! Jag bor i Los Angeles! Det är inte solen. Det är bränder!!!Jaha, det är där solen håller hus.
Tror mer att det är hundkojan till Leos jycke!Nej! Jag bor i Los Angeles! Det är inte solen. Det är bränder!!!
I det vita huset som du ser, bor Leonardo DiCaprio. Han är OK som granne, hjälper i trädgården när jag är borta på mina cykelresor (så säger min sambo iaf)![]()
Nedmontering på g tydligenDet knallar omkring en snubbe högst upp på kranen. Tycker det är läskigt att bara kliva upp på en stege några meter.
Visa bilaga 749864
Kanske gillar du den bildDet knallar omkring en snubbe högst upp på kranen. Tycker det är läskigt att bara kliva upp på en stege några meter.
Äre Ludvika-Borlänge vägen?
Nära, Ludvika - GrängesbergÄre Ludvika-Borlänge vägen?
(jag bodde en kort tid i Idkerberget för typ 25 år sedan...)
Det har hänt många gånger för mig, jag börjar tro att det är en tomte som är arg på mig alternativt ett normalt troll.Märkte precis att baklampan på ena cykeln började lysa helt plötsligt.
Lite konstigt.
Visa bilaga 750435