jonte987
Aktiv medlem
[OT] Det borde finnas en separat del för OT
Kan omöjligt vara OTRäserventil? Det kan nog locka fram åsikter om det ordet är OT i sig.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan omöjligt vara OTRäserventil? Det kan nog locka fram åsikter om det ordet är OT i sig.
Kan tro det. Jag har uppfattat att ansvariga bakom forumet på happy under åren har utgått ganska mycket från principen att ”inte laga det som inte är trasigt”. Därav ett väl fungerande forum som under åren har fått underkasta sig små justeringar när det har börjat lukta trasigheter.Försöker kolla på forum för home assistant nu och de har både kategorier och taggar. Väldigt svårnavigerat än så länge.
TS ställer ingen fråga. Och du har fel i övrigt också.För att svara på TS fråga.
Ja, jag tycker det borde finnas en separat del för OT.
Något säger mig att ett krav på kunskaper i kategoriteori lär vara ett ännu effektivare sätt att döda forumet än att införa några kategorier.Det är säkert lätt för er som kan kategoriteori. Grupphomomorfismer kan ni väl ändå hålla på med nån annan stans säger jag.
Jag tänkte först att kategoriteori bara är ett nödvändigt villkor för kategorisering av forumet, men man blir ju lite sugen på ha ett litet kunskapstest varje inloggning. Kunskapsnivån måste hållas.Något säger mig att ett krav på kunskaper i kategoriteori lär vara ett ännu effektivare sätt att döda forumet än att införa några kategorier.
Alternativt skulle ju kunskapsnivån inom detta område snabbt höjas dramatiskt på forumet. Jag är dock pessimistisk.
Kontakta @jomper. Jag tror han kommer att bli överlycklig.Jag tänkte först att kategoriteori bara är ett nödvändigt villkor för kategorisering av forumet, men man blir ju lite sugen på ha ett litet kunskapstest varje inloggning. Kunskapsnivån måste hållas.
Då omformulerar jag mig!TS ställer ingen fråga. Och du har fel i övrigt också.
NejDå omformulerar jag mig!
Jag håller med TS om att det vore bra med en katogeri för OT!![]()
Ja! Smart.Då omformulerar jag mig!
Jag håller med TS om att det vore bra med en katogeri för OT!![]()
Menar du som någon slags kategori?Jag tycker gnäll om OT-trådar kan läggas separat.
Men då är det väl bilkategorin.Eller ska det kanske vara i kategorin barncyklar? Jag kom just på att jag har bilventiler nu på min MTB.
Skönt att du inte blandar ihop AIK-kategorin med glada-gubbar-kategorin.Så här tycker jag vore den naturliga uppdelningen av forumet:
Cykelrelaterat.
AIK.
Övrigt aka OT.
![]()
Aik-delen finns ju redan, dock maskerat som elcykelforumet.Så här tycker jag vore den naturliga uppdelningen av forumet:
Cykelrelaterat.
AIK.
Övrigt aka OT.
![]()