[ot] det lilla strecket på iphone
Säger något om hur stort allt annat är att den känns pytteliten när man håller i den då.26% större...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Säger något om hur stort allt annat är att den känns pytteliten när man håller i den då.26% större...
Om man inte redan har en mini i brallan så behöver man inte kompensera när man köper telefonDet är få som vill ha en "mini" i brallan, ett idogt svajpande kan dock hjälpa.
Rpm heter det väl ändå?(ot) vem vill ha en räknare utan rpn ??
.Visa bilaga 513261
26% större...
(ot) att köra miniräknare utan reverse polish notation är som att cykla utan pedaler:)Rpm heter det väl ändå?
osäker men det är avgörande i spurten om det ska wobbla ordentligt.
Väldigt sällan jag räknar på polska men alla är vi olika ?(ot) att köra miniräknare utan reverse polish notation är som att cykla utan pedaler:)
Revolutioner på mockasinerna
Tretakt, så det är enkelt.Väldigt sällan jag räknar på polska men alla är vi olika ?
Hm, måste nästan plocka fram min HP48:a…
Kan man få rpn utan dom hemska 80-tals färger?
Kanske, poängen med denna är dock att det är en emulator ?
Finns fler funktioner i liggläge… och streck såklart.
Nu fick jag streck på min iphone.
-Oj oj..
Ska man installera rpn för att få bort strecken?
Visa bilaga 513303
(ot) på min favo den här kan man välja färgschema. mycket bra och lättanvänd räknare med rymlig stack:)
.Visa bilaga 513352
Använder fortfarande min Casio fx-180P, lite osäker på när den köptes, sent 70-tal eller tidigt 80-tal.Hehe, min ligger framme.
Köpt 1991-92, funkar fortfarande.
Jag har inte riktigt blivit van vid icke-rpn sedan dess.
Fick under tidigt -90tal en 48gx eller om det var en sx av en kompis på HP, det var ett garantiutbyte som med all sannolikhet skulle destrueras, där en pixelrad till vänster inte tändes, enda problemet var när/man skulle spela Pong och inte såg den vänstra paddeln som gick precis där. Annars en underbar räknare, kör fortfarande emulatorn på telefonen av gammal vana.
Jag körde Casio under hela universitetstiden. De som hade såna där HP48 la ju in tenta-fusk hela tiden!Fick under tidigt -90tal en 48gx eller om det var en sx av en kompis på HP, det var ett garantiutbyte som med all sannolikhet skulle destrueras, där en pixelrad till vänster inte tändes, enda problemet var när/man skulle spela Pong och inte såg den vänstra paddeln som gick precis där. Annars en underbar räknare, kör fortfarande emulatorn på telefonen av gammal vana.
(ot) jag hade (har) hp-67 och minns en gång under gymnasietiden hur den en smula oegentligt hjälpte mig med en tredjegradare på en fysikskrivning. preskriberat nu hoppas jag.Jag körde Casio under hela universitetstiden. De som hade såna där HP48 la ju in tenta-fusk hela tiden!
Usch !
Jag provade precis formeln (n+1) på min Casio. batterierna funkar otroligt nog.
Casio spottade ur sig "dirt bike"! Helt säkert...
Du har absolut sonat brottet !(ot) jag hade (har) hp-67 och minns en gång under gymnasietiden hur den en smula oegentligt hjälpte mig med en tredjegradare på en fysikskrivning. preskriberat nu hoppas jag.
har senare skaffat även en 48, men blev aldrig vän med den. en 45a ligger och skräpar någonstans och var egentligen den skönaste liraren. ganska lik emulatorn ovan.

Vet inte. Ubuntu sades va på g som OS i nån asiatisk mobil...men ubuntu la ner sitt os-projekt o nu e d helt entusiast-drivetBåde in Ubuntu och Mozilla skulle väl bli mobil, eller har jag drömt det?
Både in Ubuntu och Mozilla skulle väl bli mobil, eller har jag drömt det?