OT: Enduro
Märker att motorsport blir mer och mer populärt på forumet, vissa kör sin motorcykel på grannarnas traktorspår och andra kör elcykel i närmsta naturreservat. Gemensamt är dock att vi gillar cyklar med motor.
Personligen så har jag helt övergett liftcykling till förmån för enduro, många jag kör med har gjort samma resa där MTB har fått bli ett komplement snarare än huvudintresse. Är övertygad om att det finns fler här som sitter och funderar på samma sak.
Just nu pågår Gotland Grand National som SVT har fullt fokus på:
www.svtplay.se
I eftermiddag kör eliten och det brukar vara sjukt sevärt:
www.svtplay.se
Personligen så har jag helt övergett liftcykling till förmån för enduro, många jag kör med har gjort samma resa där MTB har fått bli ett komplement snarare än huvudintresse. Är övertygad om att det finns fler här som sitter och funderar på samma sak.
Just nu pågår Gotland Grand National som SVT har fullt fokus på:
Enduro: Gotland Grand National – Avsnitt 1
Världens största och mest prestigefyllda endurotävling fyller 40 år. Samtidigt är det sista gången tävlingen avgörs på Tofta skjutfält. I den här sändningen är det fokus på motionärerna. Kommentator: Johan Ejeborg. Reporter: Cecilia Ingman. Expertkommentator: L-G Ståhl. Åkande expert: Anders...
I eftermiddag kör eliten och det brukar vara sjukt sevärt:
Enduro: Gotland Grand National – Avsnitt 2
Världens största och mest prestigefyllda endurotävling fyller 40 år. Samtidigt är det sista gången tävlingen avgörs på Tofta skjutfält. I den här sändningen är det fokus på eliten och kampen om segern. Kommentator: Johan Ejeborg. Reporter: Cecilia Ingman. Expertkommentator: L-G Ståhl. Åkande...