[OT] FAAAAN-Skadad

anco

Aktiv medlem
[OT] FAAAAN-Skadad
PERKELE. Har just varit hos kotknackarn och fått träningförbud. Sned rygg, sned höft har gjort att jag cyklat med fel muskel. Resultatet är överansträngda muskler i ljumsk/höft partiet. Lång och trååååkig rehab väntar. Förhoppningsvis kan man vara med på sömnlös men man vet aldrig... :-( /Anders

[OT] FAAAAN-Skadad
Gläd dig istället till att det går att rehabilitera... :-)

Jag är i nuläget fast i "aldrig mer cykla" stadiet, dags att jag nya (bättre?) läkare. :-(

[OT] FAAAAN-Skadad
Tråkigt att höra!

Och på måndag ska jag få mitt högerknä opererat, så jag kommer att na några veckors rehab..
Så kanske man hinner med det här solandet och glassätandet i sommar också!

[OT] FAAAAN-Skadad
o jag fick nyckelbenet ur led precis lagom till ledigheten... Det, kan jag säga, suger rejält! men som tur är så tar det bara ca 2-3 veckor innan jag kan börja hojja lite lugnt igen och jag ska till rehab på ons nästa vecka så vi får se...

de som ska till borlängedirten (tallmon) se upp för andrta hoppet i pumpen :) o försök inte göra 360 i det hoppet för det var alderles för smalt haha! men sån är sporten antar jag!

[OT] FAAAAN-Skadad
tråkigt tråkigt!

Men vad sa kotknackaren? Har du alltid haft sned rygg/höft? Varför gick du dit? Vad för typ av kotknackare var du hos? Har du varit där tidigare?

Är nyfiken för att jag själv trott jag felbelastat och haft ont i en höftböjare. Har även haft ryggproblem (lite diskbråck) Men har börjat strectha lite mer kontinuerligt och det känns bättre.

anco skrev:
-------------------------------------------------------
> PERKELE. Har just varit hos kotknackarn och fått
> träningförbud. Sned rygg, sned höft har gjort
> att jag cyklat med fel muskel. Resultatet är
> överansträngda muskler i ljumsk/höft partiet.
> Lång och trååååkig rehab väntar.
> Förhoppningsvis kan man vara med på sömnlös
> men man vet aldrig... :-( /Anders

[OT] FAAAAN-Skadad
Min farsas svar på alla skador jag frågar om brukar vara "du är för otränad".

Så jag får föra denna visdom vidare till alla. :D

Skämtåsido är det alltid tråkigt med skador, förrförra sommaren drogs jag med ett uppfuckat knä...

[OT] FAAAAN-Skadad
Lider med dig!
Har själv dragit av ett ledband i foten,skulle bara ut och hämta morgontidningen ,tar på mig träpjucken och går nedför 1 trappsteg och kras,trampar snett nått så in i h-vete så jag får krypa in på toa och spy det var en så förbaskat smärta,så nu måste jag ta det lungt ca 6mån,det jävligaste i det hela var att jag köpt en sprajlans ny hojj i våras en trek fuel 90 som jag inte har hunnit att prova ens, fäller en tår varje gång jag går förbi den .

[OT] FAAAAN-Skadad
Surt, surt. Passar på att ojja mig lite också då. Sitter med stukade handleder, ömmande revben och sprucket nyckelben efter en krasch på tävling för ett tag sen. Det är en farlig sport vi håller på med. Men vi blir grymt tuffa också.

Tillbaka
Topp