ot facebook nere

• Trådstartare Trådstartare hm
  • Start datum Start datum
ot facebook nere
Har ni förberett era mobförråd? 150 burkar ravioli, konserverad frukt, knäckebröd, värmeljus och så hagelbössan förstås. Och en fixie med största Wald-korgen och 12 braze-ons för att transportera allt.

This is the beginning of the end!
Ravioli på burk?!? Då svälter jag hellre till döds!
Kan ju inte klassas som livsmedel...

Funderar registrera mig på Friendface så kanske de lägger ner det om ett par år, brukar vara med de flesta sociala plattformar jag reggat mig på. =)

ot facebook nere
Ravioli på burk?!? Då svälter jag hellre till döds!
Kan ju inte klassas som livsmedel...

Sändes inte tyska tv-serien Ravioli på svenska tv?

downloadfile(2).jpg

ot facebook nere
För mig kan de "stänga" skitet för alltid ( kanske förutom WhatsApp ).
Det finns Telegram istället för whatsapp. Väldigt vanligt bland folk som bor i länder med mer kontrollerande regeringar, och bland deras vänner o släktingar som bor i västerländska länder. Telegram e säkrare än whatsapp. Och det kanske längsta strået är att det har bättre användarvillkor.
Eller för att man inte vill ha Whatsapp.
Eller för att whatsapp inte finns för alla operativsystem.

ot facebook nere
Lätt att säga. Jag har facebook autentication till Strava. Funkar den?

Byt till egna inloggningar på alla tjänster, det blir enklast så i längden. Det räcker att någon fåntratt anmäler något du skrivit på Facebook och deras AI spärrar dig, så kommer du inte kunna logga in på andra ställen om du förlitar sig på deras system.

ot facebook nere
Låt Facebook vara nere.

Ring en vän. Läs en bok. Gå till gymmet. Klipp naglarna. Vattna blommorna. Mata fåglar i parken. Ta en uppfriskande promenad. Baka en kaka. Eller nåt annat.
Säger hon som hänger på ett gammalt forum 24/7 tillsammans med gamla foliegubbar , testa o logga ut några dar och träffa några normala människor som omväxling ;)

ot facebook nere
Dessutom kan man ju lite fråga sig hur hm kan ha koll på om rymdkatten verkligen hänger här 24/7. Känns som att hm nästan själv måste göra det i så fall, alternativt har automatisk eller inhyrd övervakning av personen ifråga. :sneaky:

ot facebook nere
Det är nog ytterst sällan jag tittar in mellan 22-05, så 24/7 är det knappast. Men när jag står i kön för att hämta ut paket, i setvilan på gymmet, när jag sitter i bilen och väntar på att tågbommarna ska åka upp... det finns många små tillfällen under dagen att titta in här.

ot facebook nere
Enkelt. Jag tillhör tyvärr denna lilla äldre skara som hänger här alldeles för ofta . Men foliet har iaf inte virats så många varv än så jag är även onyttigt ofta inne och kollar fb ..
Hur ska man annars ha koll på vem som dominerat cx träningen i stan ? Inte direkt så man är sugen på att cykla dit för att se ...

Tillbaka
Topp