Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jasså?Ser man fram emot ett 08- derby så har man inga höga krav på livet
Dags för Derby igen.
Då ska vi visa lillebror vilka som är bäst.![]()
Heja Stoke!Derby spelade igår ju, Stoke vann med 3-1!
Hmm, börjar oroa mig för min kassaskåpssäkra investering nu…Derby med Djurgården inblandat vet man ju hur det går. Kunde inte stå emot såna här lätta pengar, som att sno godis från småbarn!
Visa bilaga 786085
Hörde jag "årets säkraste trepoängare"?mmmm, 0-0....Mot Djurgårn!?
Inte så otippat när det är två klubbar utan själ som mötsmmmm, 0-0....Mot Djurgårn!?
SKANDAL!
Nä, nu får det här jämrans laget klara sig utan mig resten av säsongen....
Hmmm, åka ur var väl till att ta i.Överraskande ändå att AIK enbart ligger 8 poäng efter Bajen på en fjärde plats, hur gick detta till? Jag hade ju kalkylerat med att AIK skulle åka ur.
Hoppas nu Bajen kan greja detta även om bäst i Stockholm också är något att vara lite glada över. Sjukt att Mjällby enbart har 1 förlust på hela säsongen, riktigt jäkla starkt. Gais 2 förluster är iofs också imponerande (men å andra sidan 8 st oavgjorda), starkt försvar.
Det är väl en stretch att benämna Bajen som svart-gult bara pga bortadressen? :-)Solna är fjärde bästa svart-gula lag.
Malmö är bästa blå.
Det var Bajens förstadress fram till 1978.Det är väl en stretch att benämna Bajen som svart-gult bara pga bortadressen? :-)
De var ju på väg att förlora ett tag, så man får väl vara glad för det lilla...Elfsborg fixar oavgjort mot Värnamo.
Inte dåligt gjort!![]()
Skrämmande att två bonnlag är de som är i topp. Det ena från Listerlandet och det andra vars största fanbase kommer från Leksand.De var ju på väg att förlora ett tag, så man får väl vara glad för det lilla...![]()
Nej, nu står det mellan Mjällby (herregud) och Hammarby.
Men Bajen vinner ju inte guldet, det är liksom inte deras grej att göra det.De var ju på väg att förlora ett tag, så man får väl vara glad för det lilla...
Nej, nu står det mellan Mjällby (herregud) och Hammarby.
Ja, så blir det alldeles säkert. 2001 var en aberration, en gång är ingen gång.Men Bajen vinner ju inte guldet, det är liksom inte deras grej att göra.
Så grattis Mjällby!
Ingen lär vilja betala mer än det bud som Newcastle nobbade, efter att han visat sig besvärlig. Hoppas vi slipper honom i Liverpool.Isak verkar bli en soppa utan dess like...
Nu vill han inte spela för Newcastle mer som det verkar.
Då säger jag såhär, kom hem till AIK igen Isak!
Jag tror att Arsenal kan ta det i år om inte Liverpool lyckas värva Isak. Arsenal har värvat ovanligt bra inför säsongen.Solna AIK:are är väl definitionen på besvärlig! Hoppas verkligen att Liverpool insett det nu.
Newcastle har väl möjligen de kapital starkaste ägarna i hela fotbollsvärlden (topp 3 åtminstone) och är nog inte helt enkla förhandla med. Ur ett "vinnarperspektiv" på några års sikt är det möjligt att Newcastle kan bli ett topplag men jag förstår att Isak som så många andra drömmer om de storlagen man följt sedan ungdomen. Dessutom är väl Newcastle numera sportswashing upphöjt i 2, typ.Ingen lär vilja betala mer än det bud som Newcastle nobbade, efter att han visat sig besvärlig. Hoppas vi slipper honom i Liverpool.
Värva är ingen garanti för framgång, se bara på Färjestad i hockeyn t.ex.Jag tror att Arsenal kan ta det i år om inte Liverpool lyckas värva Isak. Arsenal har värvat ovanligt bra inför säsongen.
Fjolla, lägg ner karriären!Isak verkar bli en soppa utan dess like...
Nu vill han inte spela för Newcastle mer som det verkar.
Då säger jag såhär, kom hem till AIK igen Isak!
Fjolla, lägg ner karriären!
Synd på bra spelare men ingen kan bete sig som gud fader.......
Vi är tyvärr inte bättre än så och halvdanskarna är rätt svajiga i formen.5-0?! Malmö skämmer ju ut svensk klubblagsfotboll med sådana matcher! :-(
Ja, tänk vad dåliga övriga svenska lag måste vara.5-0?! Malmö skämmer ju ut svensk klubblagsfotboll med sådana matcher! :-(