Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stake = oscarsvinnande filmning?Jaha, då är goda råd dyra...
Nu gäller det att visa lite stake här.
Basket är ju Korgboll....Skönt att du inte snackar om basket i alla fall. Tror få personer skulle ha stake nog att ställa sig i vägen när dunkmonstren får vittring på korgen.
Det är AIK's fel!!
Enligt ovan: "Korgboll har därefter levt vidare inom skolorna, särskilt dåvarande flickskolor".Basket är ju Korgboll....
Visa på!Jaha, då är goda råd dyra...
Nu gäller det att visa lite stake här.
Nä, men det är samma fjolliga sport.Enligt ovan: "Korgboll har därefter levt vidare inom skolorna, särskilt dåvarande flickskolor".
Man kan säkert säga mkt om NBA, men någon flickskola är det dock inte.
Fel? Det är väl Asllanis förtjänst att Kosovo leder?Det är AIK's fel!!
Fast Isak räknas inte som AIK spelare....var det nån som sa här.
hmmm, hon lirar ju i London City Lioness?Fel? Det är väl Asllanis förtjänst att Kosovo leder?
Återkom när du har en video i stil med den i inlägg 2477 med basketspelare på högsta nivån som får teatraliska primadonnor att framstå som måttfulla och sparsmakade i sitt utspel.Nä, men det är samma fjolliga sport.
Fisnik!hmmm, hon lirar ju i London City Lioness?
Nej, nej, denna klippa på vilken ansvaret för framtida kvalmissar för det svenska landslaget vilar tungt kan förstås inte sparkas.Nä, förlorar vi idag så ryker nog JDT vad än förbundet har sagt innan.
Äkta Fotboll det!Har bara sett en fotbollsmatch. Åkte med ett par polare till London 1981 via nån resebyrå som arrangerade fotbollsresor. Vi skulle åka båt från Gbg till London. Men det var hamnarbetarstrejk där, så vi fick åka dit via Amsterdam och Dover-Calais istället. Kom fram till London runt 23 irrade runt lite där innan läggdags på Regent Palace Hotel och match på em. Hem igen vid 05 dagen efter. Tror vi missade ett dygn i London pga strejken. Så här gick det Visa bilaga 798776
Enda internationella fotbollsmatch jag sett. Kul hur stämningen på läktaren ändrades i slutet.Har bara sett en fotbollsmatch IRL. Åkte med ett par polare till London 1981 via nån resebyrå som arrangerade fotbollsresor. Vi skulle åka båt från Gbg till London. Men det var hamnarbetarstrejk där, så vi fick åka dit via Amsterdam och Dover-Calais istället. Kom fram till London runt 23 irrade runt lite där innan läggdags på Regent Palace Hotel och match på em. Hem igen vid 05 dagen efter. Tror vi missade ett dygn i London pga strejken. Så här gick det Visa bilaga 798776
Vertikalt? Har de börjat med basket?Skönt att vi har riktigt starka anfallare och mittfältare som kan spela vertikalt.
Först båt Visby- Nynäshamn, sedan vänta i Café Röda rummet i Stockholm hela natten för buss till Gbg vid 05. Blev inte många timmar vila på den resan.Har bara sett en fotbollsmatch IRL. Åkte med ett par polare till London 1981 via nån resebyrå som arrangerade fotbollsresor. Vi skulle åka båt från Gbg till London. Men det var hamnarbetarstrejk där, så vi fick åka dit via Amsterdam och Dover-Calais istället. Kom fram till London runt 23 irrade runt lite där innan läggdags på Regent Palace Hotel och match på em. Hem igen vid 05 dagen efter. Tror vi missade ett dygn i London pga strejken. Så här gick det Visa bilaga 798776
It ain't over till the fat Dane sings?Stabilt. Bra match. Bollen är rund.
Han nog redan sjungit sin sista aria?It ain't over till the fat Dane sings?
Det är synd!Visa bilaga 798779
Det är väl iaf tur att vi inte har några huliganfirmor på landslagsnivå som ska hålla kvartssamtal med laget nu...
Ska han byta sport?JDT till AIK
Fjollor! Primadonnor!Om spelarna ägnade sej åt fotboll isf att strejka till sej mera pengar så kanske det skulle gå bättre.
– Det jag har sagt till Hugo, och jag har sett alla matcher han har spelat även under försäsongen, är att jag vill ha mer vertikala passningar. Han är en jättebra spelare, men skulle kunna passa mer i djupled, speciellt mot motståndare som står djupt, säger Tomasson.Vertikalt? Har de börjat med basket?![]()
Står djupt? Han kanske skulle satsa på undervattensrugby?– Det jag har sagt till Hugo, och jag har sett alla matcher han har spelat även under försäsongen, är att jag vill ha mer vertikala passningar. Han är en jättebra spelare, men skulle kunna passa mer i djupled, speciellt mot motståndare som står djupt, säger Tomasson.
Det blir tydligen inte bättre av att spela de mittfältare som JDT valt. Det spelas ändå bara på tvären. Kanske är så JDT vill att det skall spelas fotboll ändå?
Vilken flax med tanke på alla chanser Sverige hadenu väntar jag bara få på läsa ”så går vi till VM”
Inte mig emot!Man kan vända och vrida hur mycket man vill men en poäng på 4 matcher och noll mål i 3 matcher, mot dessa lag. Stanna hemma säger jag.