Earlslick
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Baksida? Det är inte ostkusten som har klubbar som BK Rumpa.Sveriges baksida
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Baksida? Det är inte ostkusten som har klubbar som BK Rumpa.Sveriges baksida
Även solligan är ju ganska tydlig, och självklart är det på framsidan solen skiner ?Baksida? Det är inte ostkusten som har klubbar som BK Rumpa.
Malmö...de vinner för lätt!Bra träningsmatch för Malmö FF inför Champions League-kvalet. Ungdomarna visar återigen framfötterna.
Vilka snygga färger och klubbmärke det var på den bussen!
”Riktiga” aik eller var det dem från Norrland!??Vilka snygga färger och klubbmärke det var på den bussen!
Vilket lag tillhör den?
AIK Solna FK har jag för mig de heter officiellt, men i folkmun Jordgubbarna.Vilka snygga färger och klubbmärke det var på den bussen!
Vilket lag tillhör den?
Inte illa med egen spelarbuss för ett lag i division 6.AIK Solna FK har jag för mig de heter officiellt, men i folkmun Jordgubbarna.
Jäkla snyggt klubbmärke det där div-6 laget har!Inte illa med egen spelarbuss för ett lag i division 6.
Visa bilaga 713353
Suck.....Alltid dessa idioter...å nu lär vi ju förlora oxså.Dan C, kan du be dina kompisar att sluta kasta in föremål.
Tur att vi har Djurgårn kvar en gång till, det är ju iaf 3 säkra! ?Suck.....Alltid dessa idoter...å nu lär vi ju förlora oxså.
Jaha, som vanligt då!
Buuuu, vi förlorade ju!Blev ju ok i andra, och poängen hamnade rätt ?
Ja, det kan man fråga sig...Avgå alla.
Varför står Bergs manskap kvar på sidlinjen när han har sagt upp sig?
Du vet de där valen man gör i unga år.2-0 till Djurgårn...Det går bra nu...
Man kanske valde fel lag i sin unga tonår?
Ja, så är det!Du vet de där valen man gör i unga år.
De förföljer dig hela livet.....
Det är nog bara du som inte förstått det, ännu!!2-0 till Djurgårn...Det går bra nu...
kul att följa korpen fotboll?2-0 till Djurgårn...Det går bra nu...
Nja, inte än...vi får väl ändå klara av att hanka oss kvar i Allsvenskan!kul att följa korpen fotboll?
Aha! Ni ska iväg å kolla på när Elfsborg vinner mot Djurgårn idag? Trevligt!Elfsborg away ?Visa bilaga 715331
Blir nog en svår match och nöjer mig faktiskt med ett X….Aha! Ni ska iväg å kolla på när Elfsborg vinner not Djurgårn idag? Trevligt!
Japp, starkt gjort!Noterade att Sirius dängde upp skåningsjävlarna igår, på bortaplan dessutom.
Det bästa när MFF åker på däng är att dom får det att låta som att dom håller på att ramla ur allsvenskan ?Noterade att Sirius dängde upp skåningsjävlarna igår, på bortaplan dessutom.
Noterade att Sirius dängde upp skåningsjävlarna igår, på bortaplan dessutom.
Håller inte på nåt lag i fjollboll, men alltid roligt när skåningsjävlar, stockholmsjävlar eller sillstrypare får på tafsen ?Inte nog med att du håller på brunäs, säg inte att har sympatier för sirius! Värsta maskningsfotbollen sedan italienska storhetstiden, mot GAIS låg siriusspelarna ner 2 ggr per man inkl bänken med kramp för att sabba tempot. Uselt!
ooms mot rubbet?Håller inte på nåt lag i fjollboll, men alltid roligt när skåningsjävlar, stockholmsjävlar eller sillstrypare får på tafsen ?
Håller inte på nåt lag i fjollboll, men alltid roligt när skåningsjävlar, stockholmsjävlar eller sillstrypare får på tafsen ?
www.sillastrybarna.com
Håller med 100%! Tur att man inte håller på något sådant lag.Håller inte på nåt lag i fjollboll, men alltid roligt när skåningsjävlar, stockholmsjävlar eller sillstrypare får på tafsen ?
Aha! Ni ska iväg å kolla på när Elfsborg vinner mot Djurgårn idag? Trevligt!
Måste ju varit ren TUR! Eller dommarmiss... ?
Vilken koll du har på fotbollen nu då helt plötsligt! Vad kan det bero på?Nu har jag börjat hålla lite på Gais?
mmmmm, precis....Det går bra nu.
Visa bilaga 715699
Det räcker så bra att du gör det för att de ska förlora ?Kan ingen åtminståne låtsas att hålla på mitt stackars lag, så vi kan få 1 p. ?