Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tack, för att du skänker mig ett gnutta hopp iaf!Ja, BP, Göteborg och Norrköping tror jag kommer röra sig uppåt medan AIK kommer sjunka men vi får väl se. Kan bli en tuff fight i bottenstriden mellan AIK, Halmstad, Värnamo, Kalmar och Västerås. @Dan C du får se det positiva, kommer bli jättespännande matcher i bottenstriden, man ur huse i Solna för att stödja sitt AIK, det är ju också underhållning på sitt sätt?I och för sig kan nog stackars Norrköping få det jobbigt mot just GAIS nästa omgång men Norrköping bör rimligen vara ett gäng desperados nu (dvs typ som AIK), jag skulle tro att Carola dyker upp. BP tror jag inte missar chansen att ta ett skutt på hemmaplan mot Halmstad på lördag. AIK har bortamatch men den som lever får se. ?
Visa bilaga 715727
Visa bilaga 715759
Rätt åt Solnadiggare?Verkar inte vara så lätt att vara gnagare just nu.
En fd granne hälsar ”Orkar inte se det här jävla skitlaget mer den här jävla säsongen och det blir fan inget säsongskort nästa år!!”
En annan kompis som äger restaurang hälsar att ”Jag kommer spotta i din mat nästa gång du äter här!”
Känns onödigt, tänk om han ändå inte repar nåns cykel?Tycker vi kan vara snäll mot @Dan C så han inte repa nåns cykel eller nåt ännu värre ?
Tack, jag håller på er varje gång ni möter Solna?Du är välkommen![]()
Sant!Känns onödigt, tänk om han ändå inte repar nåns cykel?
Måste kännas bra med en tränare som har visioner.Visa bilaga 715859
Håller du på Solna nu helt plötsligt?Faktum är att han har en poäng. GAIS är ju bra i år medan AIK varit dåliga men kanske ändå mitt i den djupa misären börjar spela något lite bättre, tränaren ser ljuspunkter. Blir intressant att se hur de hanterar bortamatchen mot Västerås. Sedan att AIKs fans oavsett motstånd har hybris samt kräver seger och är allmänt rabiata istället för att stödja sitt lag i motgång det ska/får du inte som tränare psykas av, kanske har ändå Thomassen det som krävs, vi får se.
För f-n, ta det lugnt nu, jag analyserarHåller du på Solna nu helt plötsligt?
Menar du att det skulle gå att utläsa något efter spel mot seriens, i särklass, sämsta lag?Blir intressant att se hur de hanterar bortamatchen mot Västerås.
Hehe, förlorar AIK så är det verkligen total misär i Solna. det kan vi varje fall enas om. ? Sedan är det ju alltid lite klurigare på bortaplan. AIK är ju själva ett bottenlag i år verkar det som (oavsett vad fansen nu tycker), någonstans måste de väl börja?Menar du att det skulle gå att utläsa något efter spel mot seriens, i särklass, sämsta lag?
Nu får du väl ändå ge dig, AIK har lagt ner aktiviteten!!!!Hehe, förlorar AIK så är det verkligen total misär i Solna. det kan vi varje fall enas om. ? Sedan är det ju alltid lite klurigare på bortaplan. AIK är ju själva ett bottenlag i år verkar det som (oavsett vad fansen nu tycker), någonstans måste de väl börja?
På pappret är ju gnaget ett mycket bättre lag än vad tabellen visar men gissar på att all misär satt sig i huvudet + att nya tränaren inte fått det att klicka än.Det är lugnt Dan C, ni kommer lätt att fixa nytt kontrakt. Som GAIS are måste jag erkänna att våran vinst i går hade ett uns av tur. Ni fixar det. Hoppas vi också gör det.
Värst var alla ska visa empati och medlidande. Kan vi inte bara njuta av mordors totala kollaps. ?På pappret är ju gnaget ett mycket bättre lag än vad tabellen visar men gissar på att all misär satt sig i huvudet + att nya tränaren inte fått det att klicka än.
Ge det ett par matcher till, gärna efter 18/8, så börjar det nog vända….
Men det är ju bara en av mordors pelare som kollapsar, det finns ju två till - Djurgårn och Bajen!Värst var alla ska visa empati och medlidande. Kan vi inte bara njuta av mordors totala kollaps. ?
Du kan med säkerhet förutsätta att det finns många Solnafans som hänger här, dom flesta är dock så smarta att dom inte skyltar med det?Sedan är det ju inte riktigt representativt för hur det verkligen är i Stockholm med enbart en st AIKare här som visar något större intresse (@Dan C). ? ?
Smarta solnafans, då skulle de väl inte hålla på Gnaget!??Du kan med säkerhet förutsätta att det finns många Solnafans som hänger här, dom flesta är dock så smarta att dom inte skyltar med det?
Tro mig, inombords ser jag ut så härVärst var alla ska visa empati och medlidande. Kan vi inte bara njuta av mordors totala kollaps. ?
Kan inte Dan C skriva lite om matchen nu så att det ordnar upp sig.Tro mig, inombords ser jag ut så här
Visa bilaga 716183
Va fan. Nu reducerade Västerås till 1-2.Kan inte Dan C skriva lite om matchen nu så att det ordnar upp sig.
Kämpa Västerås!Va fan. Nu reducerade Västerås till 1-2.
Kämpa Gnaget.
Även om ni fått till ett dödsryck så blir det lyteskomik och folk i gemen är omtänksamma?Dåligt med skoj och hån om AIK här idag?![]()
Nja, de har väl precis gått på is däruppe i Skellefteå, tror jag.Dåligt med skoj och hån om AIK här idag?![]()
Hmmmmmmm....Nja, de har väl precis gått på is däruppe i Skellefteå, tror jag.
Men du kanske menade Solna?
Så länge som AIK är sämst bland Stockholmslagen i Allsvenskan så hånar de sig tillräckligt bra själva. ? ? När AIK firar en vinst mot ett bottenlag som att de vunnit VM så är något ändå rätt braDåligt med skoj och hån om AIK här idag?![]()
Fast det är ju i alla fall bättre att vinna i högsta serien än i någon gärdsgårdsserie, oavsett idrott.Så länge som AIK är sämst bland Stockholmslagen i Allsvenskan så hånar de sig tillräckligt bra själva. ? ? När AIK firar en vinst mot ett bottenlag som att de vunnit VM så är något ändå rätt bra
Jaha, bara för det så spelar Blåvitt riktigt bra och Djurgården är helt under isen. :-/Håller iofs på Elfsborg, men kul att Djurgården verkar kunna ge Malmö en match om guldet! Trodde ett tag att Malmö skulle leka hem det när de såg så fruktansvärt starka ut i våras, men förhoppningsvis blir det en spännande höst.
AIK och Blåvitt är stora skämt precis som förra säsongen. Hur kan två sådana storklubbar misslyckas så kapitalt?! (Blåvitt har väl iofs varit under isen länge men AIK var väl bra för bara några säsonger sedan)
De borde ju ha stora resurser...
DIF har spelat så fantastiskt dåligt efter sommaruppehållet och helt ärligt så har jag svårt att fatta att vi ligger 2:a….Jaha, bara för det så spelar Blåvitt riktigt bra och Djurgården är helt under isen. :-/
Den ena flaggan är ju riktigt snygg!
WTF.