[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Ja, BP, Göteborg och Norrköping tror jag kommer röra sig uppåt medan AIK kommer sjunka men vi får väl se. Kan bli en tuff fight i bottenstriden mellan AIK, Halmstad, Värnamo, Kalmar och Västerås. @Dan C du får se det positiva, kommer bli jättespännande matcher i bottenstriden, man ur huse i Solna för att stödja sitt AIK, det är ju också underhållning på sitt sätt? :unsure: I och för sig kan nog stackars Norrköping få det jobbigt mot just GAIS nästa omgång men Norrköping bör rimligen vara ett gäng desperados nu (dvs typ som AIK borde varit idag), jag skulle tro att Carola dyker upp. BP tror jag inte missar chansen att ta ett skutt på hemmaplan mot Halmstad på lördag, i annat fall kommer Mellberg gå bananas totalt (och då håller man sig borta). AIK har bortamatch men den som lever får se. ?
1722280415638.png

1722281121477.png

1722289293181.png

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Ja, BP, Göteborg och Norrköping tror jag kommer röra sig uppåt medan AIK kommer sjunka men vi får väl se. Kan bli en tuff fight i bottenstriden mellan AIK, Halmstad, Värnamo, Kalmar och Västerås. @Dan C du får se det positiva, kommer bli jättespännande matcher i bottenstriden, man ur huse i Solna för att stödja sitt AIK, det är ju också underhållning på sitt sätt? :unsure: I och för sig kan nog stackars Norrköping få det jobbigt mot just GAIS nästa omgång men Norrköping bör rimligen vara ett gäng desperados nu (dvs typ som AIK), jag skulle tro att Carola dyker upp. BP tror jag inte missar chansen att ta ett skutt på hemmaplan mot Halmstad på lördag. AIK har bortamatch men den som lever får se. ?
Visa bilaga 715727
Visa bilaga 715759
Tack, för att du skänker mig ett gnutta hopp iaf!
(ooops, skulle ju inte skriva nått mer här...)

[ot] Fjollboll...
Verkar inte vara så lätt att vara gnagare just nu.
En fd granne hälsar ”Orkar inte se det här jävla skitlaget mer den här jävla säsongen och det blir fan inget säsongskort nästa år!!”

En annan kompis som äger restaurang hälsar att ”Jag kommer spotta i din mat nästa gång du äter här!”

Tycker vi kan vara snäll mot @Dan C så han inte repa nåns cykel eller nåt ännu värre ?

[ot] Fjollboll...
Verkar inte vara så lätt att vara gnagare just nu.
En fd granne hälsar ”Orkar inte se det här jävla skitlaget mer den här jävla säsongen och det blir fan inget säsongskort nästa år!!”

En annan kompis som äger restaurang hälsar att ”Jag kommer spotta i din mat nästa gång du äter här!”
Rätt åt Solnadiggare?

Tycker vi kan vara snäll mot @Dan C så han inte repa nåns cykel eller nåt ännu värre ?
Känns onödigt, tänk om han ändå inte repar nåns cykel?

[ot] Fjollboll...
Håller iofs på Elfsborg, men kul att Djurgården verkar kunna ge Malmö en match om guldet! Trodde ett tag att Malmö skulle leka hem det när de såg så fruktansvärt starka ut i våras, men förhoppningsvis blir det en spännande höst.

AIK och Blåvitt är stora skämt precis som förra säsongen. Hur kan två sådana storklubbar misslyckas så kapitalt?! (Blåvitt har väl iofs varit under isen länge men AIK var väl bra för bara några säsonger sedan)
De borde ju ha stora resurser...

[ot] Fjollboll...
Måste kännas bra med en tränare som har visioner.Visa bilaga 715859

Faktum är att han har en poäng. GAIS är ju bra i år medan AIK varit dåliga men kanske ändå mitt i den djupa misären börjar spela något lite bättre, tränaren ser ljuspunkter. Blir intressant att se hur de hanterar bortamatchen mot Västerås. Sedan att AIKs fans oavsett motstånd har hybris samt kräver seger och är allmänt rabiata istället för att stödja sitt lag i motgång det ska/får du inte som tränare psykas av, kanske har ändå Thomassen det som krävs, vi får se.

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Faktum är att han har en poäng. GAIS är ju bra i år medan AIK varit dåliga men kanske ändå mitt i den djupa misären börjar spela något lite bättre, tränaren ser ljuspunkter. Blir intressant att se hur de hanterar bortamatchen mot Västerås. Sedan att AIKs fans oavsett motstånd har hybris samt kräver seger och är allmänt rabiata istället för att stödja sitt lag i motgång det ska/får du inte som tränare psykas av, kanske har ändå Thomassen det som krävs, vi får se.
Håller du på Solna nu helt plötsligt?

[ot] Fjollboll...
Håller du på Solna nu helt plötsligt?
För f-n, ta det lugnt nu, jag analyserar :geek: som du vet är jag utböling även om jag bott i Stockholm sedan 95 och har ett konstigt smeknamn här på Happy, mitt förhållande till Stockholmsfotbollen är fortfarande komplext, man kan säga att jag har lite av en paraplyvision. ? Däremot tycker jag det är kul i Stockholm med alla hysteriska fans, bortsett från stackars BP som knappt har några trots att de har Sveriges kanske bästa tränare i Mellberg och en grym talang"fabrik".

Senast ändrad:
[ot] Fjollboll...
Menar du att det skulle gå att utläsa något efter spel mot seriens, i särklass, sämsta lag?
Hehe, förlorar AIK så är det verkligen total misär i Solna. det kan vi varje fall enas om. ? Sedan är det ju alltid lite klurigare på bortaplan. AIK är ju själva ett bottenlag i år verkar det som (oavsett vad fansen nu tycker), någonstans måste de väl börja?

[ot] Fjollboll...
Hehe, förlorar AIK så är det verkligen total misär i Solna. det kan vi varje fall enas om. ? Sedan är det ju alltid lite klurigare på bortaplan. AIK är ju själva ett bottenlag i år verkar det som (oavsett vad fansen nu tycker), någonstans måste de väl börja?
Nu får du väl ändå ge dig, AIK har lagt ner aktiviteten!!!!

"
Skellefteå AIK Fotboll är en före detta fotbollsklubb i Skellefteå i Sverige. I seriespel har klubben som bäst spelat i Sveriges näst högsta division, där man gjorde flera säsonger mellan 1953/1954 och 1988.

"

[ot] Fjollboll...
Det är lugnt Dan C, ni kommer lätt att fixa nytt kontrakt. Som GAIS are måste jag erkänna att våran vinst i går hade ett uns av tur. Ni fixar det. Hoppas vi också gör det.

[ot] Fjollboll...
Det är lugnt Dan C, ni kommer lätt att fixa nytt kontrakt. Som GAIS are måste jag erkänna att våran vinst i går hade ett uns av tur. Ni fixar det. Hoppas vi också gör det.
På pappret är ju gnaget ett mycket bättre lag än vad tabellen visar men gissar på att all misär satt sig i huvudet + att nya tränaren inte fått det att klicka än.
Ge det ett par matcher till, gärna efter 18/8, så börjar det nog vända….

[ot] Fjollboll...
På pappret är ju gnaget ett mycket bättre lag än vad tabellen visar men gissar på att all misär satt sig i huvudet + att nya tränaren inte fått det att klicka än.
Ge det ett par matcher till, gärna efter 18/8, så börjar det nog vända….
Värst var alla ska visa empati och medlidande. Kan vi inte bara njuta av mordors totala kollaps. ?

[ot] Fjollboll...
Håller iofs på Elfsborg, men kul att Djurgården verkar kunna ge Malmö en match om guldet! Trodde ett tag att Malmö skulle leka hem det när de såg så fruktansvärt starka ut i våras, men förhoppningsvis blir det en spännande höst.

AIK och Blåvitt är stora skämt precis som förra säsongen. Hur kan två sådana storklubbar misslyckas så kapitalt?! (Blåvitt har väl iofs varit under isen länge men AIK var väl bra för bara några säsonger sedan)
De borde ju ha stora resurser...
Jaha, bara för det så spelar Blåvitt riktigt bra och Djurgården är helt under isen. :-/

Tillbaka
Topp