Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alla! Som är intresserade av den största sporten.Är ju bara skinnflöjtning. Vem bryr sig?
Nä, inte 15-1...5-0 bara!Djurgården verkar ju 18 babiljarder ggr bättre än dom andra Sthlmsluffarna, var det 15-1 det blev.....?
Oj, förlåt.Nä, inte 15-1...5-0 bara!
Helt rätt!!Ska vi vara korrekta är det väl inte Sthlmsluffare, utan Solnaluffare som DanC gillar?
Nja, RIKTIGA AIK från Stockholm har jag hört Dam C påstå?Ska vi vara korrekta är det väl inte Sthlmsluffare, utan Solnaluffare som DanC gillar?
Men Riktiga AIK är ju från Norrland, det vet ju allaNja, RIKTIGA AIK från Stockholm har jag hört Dam C påstå?
Bara att gratulera MFF till guldet.Jaha, då vann MFF ännu en titel...cupseger mot Djurgårn efter straffar...
MFF's 16:e cupguld! Jösses vad de vinner titlar...Man blir ju nästan lite avis.![]()
Hmmm, undrar vad det är för en filur, Dam C?Nja, RIKTIGA AIK från Stockholm har jag hört Dam C påstå?
OjHmmm, undrar vad det är för en filur, Dam C?
Dam C måste ju vara Dan C:s fru!Hmmm, undrar vad det är för en filur, Dam C?
Kanske den som värvade dyra föredettingar som Guidetti och Durmaz som skall fundera på sin framtid.
Lite samma som för DIF i hockeyn med alla gamlingar som sitter på dyra kontrakt….Kanske den som värvade dyra föredettingar som Guidetti och Durmaz som skall fundera på sin framtid.
De som värvade dessa kanonspelare funderar redan på sin framtid i andra föreningar...som tur är!Kanske den som värvade dyra föredettingar som Guidetti och Durmaz som skall fundera på sin framtid.
De kanske får en kravbild att uppfylla med Wikegård….Lite samma som för DIF i hockeyn med alla gamlingar som sitter på dyra kontrakt….
Undrar om herr Wikegård är lika hård och tuff nu på gamla dar...Han har kanske blivit ödjmuk och mesig?De kanske får en kravbild att uppfylla med Wikegård….
Var nog en lite missräkning för den uppblåste att det blev att harva vidare i hockeyallsvenskan. Undrar om de nånsin kommer att spela till sig den hockeyallsvenska mästartiteln?Undrar om herr Wikegård är lika hård och tuff nu på gamla dar...Han har kanske blivit ödjmuk och mesig?
Han var lite hetsigare när han tränade Boden ochUndrar om herr Wikegård är lika hård och tuff nu på gamla dar...Han har kanske blivit ödjmuk och mesig?
"Fotboll är ett enkelt spel. 22 spelare sparkar på en boll i 120 minuter och sedan vinner alltid tyskarna". - Gary LinekerVar det spiken i kistan nu? UEFA Champions Leauge...Real Madrid-Bayern Munchen. 1-0. 20 min kvar. Semi 2 av 2, BM leder och är i final mot Dortmund...om inte RM kvitterar och låter semin leva vidare.
Vad jag läste, så ska Solna vara glada över att de fick in ett tröstmål på slutet. Tydligen utspelade.Neeeej! 1-3 mot Sirius!?!?!?!? Helgen är förstörd....
Tur att det är Eurovisionfinal ikväll, med enbart kvalitetslåtar som man kan trösta sig med....
Ett mål är ju alltid ett mål trots allt....Vad jag läste, så ska Solna vara glada över att de fick in ett tröstmål på slutet. Tydligen utspelade.
Tvålar MFF till IFK Glenn på samma sätt som mot Jordgubbsklubben mån tro? ?El Clasico ikväll.
Bananer i pyjamas - Himmelsblått
Det är nog ingen risk…Ett mål är ju alltid ett mål trots allt....
Tänk om det är det målet som avgör målskillnadsaffärern mot MFF i sista omgången!
Nä, så enkelt går det inte. Får se om Malmö kan få lite ny fart nu när Taha, AC och IKT kom in. Ja, det gjorde det visst.Tvålar MFF till IFK Glenn på samma sätt som mot Jordgubbsklubben mån tro? ?
Tänkte skriva nåt peppande men det känns rätt lönlöst nu….Jaha, bara att förbereda sig på en ny förlust då. Elfsborg borta ikväll...
Solna AIK-supporter måste vara definitionen av självplågeriEn hel del enbart hockeyintresserade som väldigt nogsamt följer Allsvenskan här verkar det som.
Och då speciellt ett visst lags förehavanden!![]()