[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
20241019_195028.jpg

Hur var det nu? ...går före fall😉

[ot] Fjollboll...
Derbynerverna har redan börjat infinna sig.
Preventivt bett frun om ursäkt för att jag kommer gå omkring och muttra under dagen.
Du kan nog slappna av och bara luta dig tillbaka.
Vårt derbyfacit talar sitt tydliga språk och att det dessutom är disharmoni i laget med tränare som får sparken efter säsongen gör inte saken bättre.

Gissar på samma result, och avslutade tifo, som senast….

[ot] Fjollboll...
Varför inte?
Jag tror att du har läst för mycket i media om hur hemska alla huliganer är och hur de enbart inriktar sig på att slå ned normalt folk och i synnerhet barn och gamla.
Ska vi prova? Gå med varsin "HATA AIK!" tröja genom Solna några timmar innan match? Eller prova du först förresten och rapportera in resultat sedan. 🙂

[ot] Fjollboll...
Ska vi prova? Gå med varsin "HATA AIK!" tröja genom Solna några timmar innan match? Eller prova du först förresten och rapportera in resultat sedan. 🙂
För det första, Solna är inte Stockholm.
För det andra, om jag överlevde att sitta och skråla "Hata Partizan" inför matchen nere i Belgrad så tror jag att jag överlever en söndagspromenad i mordor, sen är jag iofs inte så räddhågsen av mig.
För det tredje så är det Bajen mot de hemlösa idag, så om du går omkring i Solna idag hade du nog inte träffat så många och allra minst de du är rädd för. 😘

[ot] Fjollboll...
Det ryktades inför helgen att Hammarby har, ett så kallat, svårare spelschema kvar. Men det måste väl ändå vara derbyt exkluderat?

Avd: Agent Tolle.

[ot] Fjollboll...
Det bästa som finns är ju att stå på läktaren i derbyn när motståndarsupportrarna skämmer ut sig.
Sjungandes, fylld av kärlek och glädje.

Tillbaka
Topp