Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Suck....Nä, Skövde som spelar på Södermalm.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Suck....Nä, Skövde som spelar på Södermalm.
Dubbelsuck.Suck....
Många suckar blir det...Men det tål vi! Skoja på bara!Dubbelsuck.![]()
Det är inte skoj!!!!Många suckar blir det...Men det tål vi! Skoja på bara!![]()
Min jinxstyrka är oerhörd.
Dum frågaVilket dilemma...Ska man hålla på Bajen eller Djurgårn idag??
OK! Då får det bli Bajen! Heja Heja Bajen!!
Derbynerverna har redan börjat infinna sig.OK! Då får det bli Bajen! Heja Heja Bajen!!![]()
Självklart hejar man på Bajen i den matchen, men allra helst ett kryss.OK! Då får det bli Bajen! Heja Heja Bajen!!![]()
Du kan nog slappna av och bara luta dig tillbaka.Derbynerverna har redan börjat infinna sig.
Preventivt bett frun om ursäkt för att jag kommer gå omkring och muttra under dagen.
Du är modig faktiskt, jag skulle inte våga bära denna typ av "hata" tröjor i Stockholm för tex AIK, Djurgården eller Bajen.
Varför inte?Du är modig faktiskt, jag skulle inte våga bära denna typ av "hata" tröjor i Stockholm för tex AIK, Djurgården eller Bajen.![]()
Inga problem för AIK'are iaf, för vi är snälla som små söndagsskolebarn! Gör aldrig en fluga förnär.Du är modig faktiskt, jag skulle inte våga bära denna typ av "hata" tröjor i Stockholm för tex AIK, Djurgården eller Bajen.![]()
Vi är jättefarligaVarför inte?
Jag tror att du har läst för mycket i media om hur hemska alla huliganer är och hur de enbart inriktar sig på att slå ned normalt folk och i synnerhet barn och gamla.
Ska vi prova? Gå med varsin "HATA AIK!" tröja genom Solna några timmar innan match? Eller prova du först förresten och rapportera in resultat sedan.Varför inte?
Jag tror att du har läst för mycket i media om hur hemska alla huliganer är och hur de enbart inriktar sig på att slå ned normalt folk och i synnerhet barn och gamla.
Det händer inget alls tror jag...Ska vi prova? Gå med varsin "HATA AIK!" tröja genom Solna några timmar innan match? Eller prova du först förresten och rapportera in resultat sedan.![]()
Jag kan va frivillig om vi blir några styckenSka vi prova? Gå med varsin "HATA AIK!" tröja genom Solna några timmar innan match? Eller prova du först förresten och rapportera in resultat sedan.![]()
För det första, Solna är inte Stockholm.Ska vi prova? Gå med varsin "HATA AIK!" tröja genom Solna några timmar innan match? Eller prova du först förresten och rapportera in resultat sedan.![]()
Hade varit underbart att se @Manurhin2 i en hata AIK tröja!Jag kan va frivillig om vi blir några stycken![]()
Nä, jag tror att det var "Hata Ajk" som var temat.Hade varit underbart att se @Manurhin2 i en hata AIK tröja!
Allmänna Jordgubbsklubben!Nä, jag tror att det var "Hata Ajk" som var temat.![]()
Buuuuu....fel!Allmänna Jordgubbsklubben!
För alla vet ju att AIK med i är ett hockeylag fr Skellefte![]()
Har du inga firmakopplingar, dvs är vanlig supporter = julgran, så är det ingen större fara att gå igenom varken Solna eller söder i en ”hata” tisha.Ska vi prova? Gå med varsin "HATA AIK!" tröja genom Solna några timmar innan match? Eller prova du först förresten och rapportera in resultat sedan.![]()
AntagligenBlir det eldning och avrott i matchen nu tro?
Sirius, Malmö och Västerås.Det ryktades inför helgen att Hammarby har, ett så kallat, svårare spelschema kvar. Men det måste väl ändå vara derbyt exkluderat?
Avd: Agent Tolle.
Inte oväntat.Antagligen
Helt enig med digInte oväntat.
Personligen är jag positiv till bengaler då det skapar en riktigt bra inramning.
Bangers hör definitivt inte hemma på match.
Jaja, får slå över och se damerna ge Rosengårds en första förlust.Helt enig med dig
Otroligt dåligt skött från DIF, både på plan och läktaren.
Tycker det är löjligt att skicka ut all publik. Hade väl räckt att tömma Sofialäktaren.
Då blir det öka takten sista kvarten i morgon.Helt enig med dig
Otroligt dåligt skött från DIF, både på plan och läktaren.
Tycker det är löjligt att skicka ut all publik. Hade väl räckt att tömma Sofialäktaren.
Den matchen var över innan den ens hade börjat…..Då blir det öka takten sista kvarten i morgon.
Vi får se om det finns någon känsla av gentlemannaskap i DIF under återstående matchtid.