Fjärdebrunn
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Jäklars vad mjuka Ellos har blivit.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de tycks ha tappat allt...Jäklars vad mjuka Ellos har blivit.
Jösses....0-3 mot Värnamo...Har alltid gillat Värnamo.
Oj, läggdags före tre på em!Jösses....0-3 mot Värnamo...
Godnatt...
Vilket fiasko, även om siffrorna hyfsades något till slut. Blir nog tufft för er i derbyt nästa helg också med tveksam form och många spelare avstängda?Jösses....0-3 mot Värnamo...
Godnatt...
Fast om de har flera av de ordinarie startspelarna avstängda talar väl till gnagets fördel om man ser hur de har presterat under säsongen.Vilket fiasko, även om siffrorna hyfsades något till slut. Blir nog tufft för er i derbyt nästa helg också med tveksam form och många spelare avstängda?
Han somnade vid 15Vart tog hen vägen![]()
Såklart, hade glömt.Han somnade vid 15
Mot vilket lag har de förlorat??Enbart 1 förlust för Mjällby, helt sjukt.
Tänker mest på det gamla talesättet:Mot vilket lag har de förlorat??![]()
Det var rätt!Tänker mest på det gamla talesättet:
Även en blind höna...
Dvs jag tror att det var mot det lag som precis fick stryk av Värnamo.
Antal mantimmar polisen lagt ner på att bevaka lagens hemmamatcher i år?Dags för en aktuell tabell känner jag:
Visa bilaga 797639
Nää, det kan det ju inte vara...AIK'are är ju snälla som små lamm.Antal mantimmar polisen lagt ner på att bevaka lagens hemmamatcher i år?![]()
Tänk dig då hur dessa 30477 kände sig igår…..Dags för en aktuell tabell känner jag:
Visa bilaga 797639
Ledsna, övergivna, besvikna och allmänt förnedrade?Tänk dig då hur dessa 30477 kände sig igår…..
Mmmm, högst troligen....Ledsna, övergivna, besvikna och allmänt förnedrade?
Fjant, jag ser att du skolkade från geografin i skolan.Säjer ju allt om fjolboll när 08 lagen ligger i topp inga krav på idrott
Fast de ligger ju inte heller i topp i tabellen.Fjant, jag ser att du skolkade från geografin i skolan.
Listerlandet ligger inte i 08-land.![]()
Varför inte direkt ta det som "Priset för det enda laget som besegrade Mjällby under säsongen 2025"?Jag tycker att man ska instifta ett nytt pris i Allsvenskan.
Medalj för det enda laget som vinner över SM-Guld vinnaren!
Gnagare finns överallt!Nu förstår man varför den vilsne gnagaren DanC håller på skräplaget Man U i premier league…
![]()
Vidriga upptäckten mitt under matchen
En mus såg Manchester United vinna mot Sunderland. Infångad i en supporters plastmugg. På Old Trafford.www.expressen.se
Det där är ju gamla nyheter...
Det var den roligaste tagningen på den videon som jag sett på länge - OERHÖRT SKOJIG!!!Det där är ju gamla nyheter...
Jättekul!!Det var den roligaste tagningen på den videon som jag sett på länge - OERHÖRT SKOJIG!!!![]()
Prästost? För visst är Schweiz det där landet med ABBA, IKEA och Zlatan med Sverige är alplandet med choklad?Kom igen nu Sverige!!
Nu gäller det att visa lite stake mot Schweizerostarna.
Nä, det är Sverige!Prästost? För visst är Schweiz det där landet med ABBA, IKEA och Zlatan med Sverige är alplandet med choklad?