GoranS
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Antingen det eller så har han gravt förvrängd världsuppfattning.Hmmmm....Skulle han ljuga menar du???![]()
Edit: Eller både och!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Antingen det eller så har han gravt förvrängd världsuppfattning.Hmmmm....Skulle han ljuga menar du???![]()
Jag väljer att tro på att Miika är ärlig i sin beskrivning.Antingen det eller så har han gravt förvrängd världsuppfattning.
Edit: Eller både och!
Nåväl, förvrängd världsuppfattning i så fall! Bli inte förvånad om några av dessa spelare dyker upp i laget nästa säsong!Jag väljer att tro på att Miika är ärlig i sin beskrivning.
Och jag är inte partisk alls!![]()
Det har alltid hetat Fotboll!
Priserna är sänkta 1500 %.Fjollboll blir ju bara alltmer fjantigt, why bother ....
Alla vill väl det?
Fascinerande vilket selektivt minna folk har av denna tråd. Finns tydliga bevis på motsatsen i denna tråd.Alla vill väl det?![]()
Vill du diskutera NFL?För övrigt anser jag att tråden ska byta namn till Fotboll...
det är ju Amerikansk Fotboll.Vill du diskutera NFL?
Starta en ny tråd om du vill diskutera fotboll, Packers hör inte hemma här!det är ju Amerikansk Fotboll.
en annan sport...
Green Bay Packers är mina favoriter där!
För EN gångs skull har du rätt!!Starta en ny tråd om du vill diskutera amerikansk fotboll, Packers hör inte hemma här!
Äsh da, nu rodnar jag liteNu har du rätt igen, du är min idol!!
![]()
Du är bättre på att fiffla med svaren än jag!Äsh da, nu rodnar jag lite![]()
Men du måste väl se att grabben har ont?
Tills han helt mirakulöst tillfrisknar på en sekund efter att ha sett att domaren inte tittar på hans "skådespeleri". Fjollboll it is!Men du måste väl se att grabben har ont?
Kan vara riktigt allvarligt det där...
Ironi är inte enkelt!Tills han helt mirakulöst tillfrisknar på en sekund efter att ha sett att domaren inte tittar på hans "skådespeleri". Fjollboll it is!
Varför är det fjolligt?Det där med att man dömer straffar är helt klart fjolligt.
Det är alltför avgörande för matchen, och dom ramlar väldigt lätt. En sådan grej borde inte avgöra.Varför är det fjolligt?
OK....Det är alltför avgörande för matchen, och dom ramlar väldigt lätt. En sådan grej borde inte avgöra.
Är han ironisk med sin skada?Ironi är inte enkelt!![]()
Så där fotboll som man spelar med händerna? Fjolligt!Vill du diskutera NFL?
Fjolligt var namnet......Isak har ju inget vidare flyt...
Nu är han borta i månader efter en ful bensax i lördags...
Är det fjolligt att bryta benet när van der Fen (typ snabbast i PL) dammar in i dig?Fjolligt var namnet......
Är du säker på att det inte är simulerat?Är det fjolligt att bryta benet när van der Fen (typ snabbast i PL) dammar in i dig?
Vadbenet gick av. I relativismens tid går det att tolka fritt.Är du säker på att det inte är simulerat?
Klena fotbollsspelare säkert ätit för mycket bönorVadbenet gick av. I relativismens tid går det att tolka fritt.
Regeringen borde förbjuda fjollboll i Sverige med omedelbar verkan!Kommer svenska politiker att gå in och sätta ner foten om landslaget missar VM?
![]()
Stänger nu av hela laget efter fiaskot
Gabon gjorde fiasko i Afrikanska mästerskapen. Nu har landets regering stängt av hela landslaget. Dessutom portas storstjärnan Pierre-Emerick Aubameyang och lagkaptenen Bruno Ecuele Manga.www.expressen.se
Typ basket och volleyboll?Regeringen borde förbjuda fjollboll i Sverige med omedelbar verkan!
Nej, fjollboll, skrev hen. Är du inte läskunnig?Typ basket och volleyboll?
Men Basket och Vollyeboll är väl fjollboll?Nej, fjollboll, skrev hen. Är du inte läskunnig?
Jag föreslår att du ställer dig i vägen för någon av dessa killar när de dunkar och ser hur fjolligt det känns. För din egen skull rekommenderar jag dock en ordentlig försäkring mot kroppsskada.Men Basket och Vollyeboll är väl fjollboll?![]()
Pucko, det är såklart fjollboll som är fjollboll! Bara att titta vad som diskuteras av dig och de andra fjollorna här i tråden!Men Basket och Vollyeboll är väl fjollboll?![]()
Men det är ju Fotboll! En helt annan sak!Pucko, det är såklart fjollboll som är fjollboll! Bara att titta vad som diskuteras av dig och de andra fjollorna här i tråden!
Tråden heter fjollboll! Du kan ju inte hitta på egna beteckningar på aktiviteten, fattar du väl!Men det är ju Fotboll! En helt annan sak!
Nä, precis samma sak.Men det är ju Fotboll! En helt annan sak!
JössesMen det är ju Fotboll! En helt annan sak!