[ot] Fjollboll!

[ot] Fjollboll!
Beror på hur fläskiga lår man har.
Teori, teora! Även om man skulle hyra in random amerikan från TLC’s serie ”My 600 lb life” så skulle man inte täcka ens en tredjedel av målet.

IMG_4311.webp

[ot] Fjollboll!
Jag tycker det är fantastiskt att en enkel regeländring om att man ska vara utanför planen minst 1min efter att ha fått behandling för skada på plan fått bort 98% av "skadorna" i matcherna. Nu pallrar sig folk upp på benen o spelar vidare. Får ju fotbollsspelarna senaste årtiondena, inkl dom nu aktiva, att framstå som clowner men det kan man ha överseende med.

[ot] Fjollboll!
Jag tycker det är fantastiskt att en enkel regeländring om att man ska vara utanför planen minst 1min efter att ha fått behandling för skada på plan fått bort 98% av "skadorna" i matcherna. Nu pallrar sig folk upp på benen o spelar vidare. Får ju fotbollsspelarna senaste årtiondena, inkl dom nu aktiva, att framstå som clowner men det kan man ha överseende med.
Ja, det är magiskt! Hoppas de inför den regeln i Allsvenskan efter VM. Kanske på gång?

Också bra att det inte är tillåtet att hålla för munnen när man pratar, stör mig på det eftersom det ser så otroligt fånigt ut. Fast kanske lite hårt med rött kort direkt... 😅

Tillbaka
Topp