[ot] Fjollboll!

[ot] Fjollboll!
Med tanke på att vi skrapade ihop 2 poäng och kom sist i vår kvalgrupp med storheter som Kosovo och Slovenien så var väl VM ändå ett fall framåt.

Matchen mot NL var pinsam, men utöver den så gick det väl ändå helt OK efter förutsättningarna. 🙂

[ot] Fjollboll!
Det var ju iaf tur i oturen att jag inte hann ”investera” mina besparingar i en Sverige-seger. Satte istället det sista jag hade på mitt spelkonto på att det skulle bli >3,5 mål, men inte ens det gick ju in! Jag ska nog ge upp det här med sportspelande, det verkar inte vara min grej. ☹️

[ot] Fjollboll!
Det var ju iaf tur i oturen att jag inte hann ”investera” mina besparingar i en Sverige-seger. Satte istället det sista jag hade på mitt spelkonto på att det skulle bli >3,5 mål, men inte ens det gick ju in! Jag ska nog ge upp det här med sportspelande, det verkar inte vara min grej. ☹️
Klokt beslut!

[ot] Fjollboll!
Generellt sett så är det bara spelbolagens grej 🤷

Tillbaka
Topp