Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Klokt beslut!Det var ju iaf tur i oturen att jag inte hann ”investera” mina besparingar i en Sverige-seger. Satte istället det sista jag hade på mitt spelkonto på att det skulle bli >3,5 mål, men inte ens det gick ju in! Jag ska nog ge upp det här med sportspelande, det verkar inte vara min grej.![]()
2 x 2-1 ikväll är ett stensäkert bet. Lycka till!Jag ska nog ge upp det här med sportspelande, det verkar inte vara min grej.![]()
Generellt sett så är det bara spelbolagens grejDet var ju iaf tur i oturen att jag inte hann ”investera” mina besparingar i en Sverige-seger. Satte istället det sista jag hade på mitt spelkonto på att det skulle bli >3,5 mål, men inte ens det gick ju in! Jag ska nog ge upp det här med sportspelande, det verkar inte vara min grej.![]()
Jag körde vinsten från Norgematchen på Frankrike som segrare o vinnare i båda halvledare och att Frankrike skulle göra 4 mål, nära. Nu räcker ju vinsterna som blev att jag slipper jobba nåt merDet var ju iaf tur i oturen att jag inte hann ”investera” mina besparingar i en Sverige-seger. Satte istället det sista jag hade på mitt spelkonto på att det skulle bli >3,5 mål, men inte ens det gick ju in! Jag ska nog ge upp det här med sportspelande, det verkar inte vara min grej.![]()
Jag somnade...Hur många dog i Midsomer?
Var det ett bra avsnitt?
Glad att du lyssnade på mig så du slapp se 3-0-förlusten, för du tittade väl inte?
Verkar som tråden dog en bit in i andra halvlek.
Oerhört underhållande också!!WOW!
1-0 Kongo![]()
Mmm, fotbollens hemland...Oerhört underhållande också!!
Jag vill iofs att England ska vinna till slut, men kul om det är spännande länge.
Vilken ångest det måste vara i fotbollens hemland nu! Vore skoj att se matchen med engelska kommentatorer.![]()
Det börjar ju bra iaf!2 x 2-1 ikväll är ett stensäkert bet. Lycka till!
Ja, det där ”It’s coming home” kunde de lägga ner. De som kan minnas finalen 1966 är väl i stort sett pensionärer nu så det är en rätt lång bortavaro.Är alltid lite kluven till England. Å ena sidan är de så (omotiverat) sturska, it’s coming home etc. Så det är ju på ett sätt kul när de sätts på plats. Å andra sidan är jag rent allmänt anglofil. Och det är ju ett högprofilerat fotbollsland som VM blir lite fattigare av om de åker ut såhär tidigt.
Men väldigt kul för kongoleserna om de skulle vinna!
Var glada att ”det andra Kongo” inte var med och att de två länderna mötte varandra.Var det förresten någon mer som störde sig på "DR Kongo" hit och "DR Kongo" dit från kommentatorerna? I Sverige säger vi väl normalt sett Kongo-Kinshasa. Kanske lite otympligt att säga, men i och med att det andra Kongo (Kongo-Brazzaville) inte är med i VM kunde de väl ha nöjt sig med "Kongo"? Nu var det "DR Kongo" heeela tiden, lät väldigt styltigt. Och så Glenn Strömbergs patenterade "Oouuuuäääähhhh"! på det.
Still, better than norrländskan...![]()
Helst ekenskis-stockholmska eller varvsarbetar-göteborgska. Samt de flesta svealands- och götalandsmål egentligen (även skånska, men inte alltför grötig). Eller lättare norrländska. Men inte det där hemska Skellefte-målet (eller vad det nu är) som hon dessutom medvetet verkar bre på med. Hade funkat i hockey men känns helt off att höra i en fotbollsmatch.Vilka är de acceptabla dialekterna? Sydstockholmska?
Och inte ”Glennmål”?Helst ekenskis-stockholmska eller varvsarbetar-göteborgska. Samt de flesta svealands- och götalandsmål egentligen (även skånska, men inte alltför grötig). Eller lättare norrländska. Men inte det där hemska Skellefte-målet (eller vad det nu är) som hon dessutom medvetet verkar bre på med. Hade funkat i hockey men känns helt off att höra i en fotbollsmatch.![]()